Gå til innhold

Lillemor85 får marsbaby!


*H*

Anbefalte innlegg

Heisann Oslodamer!

 

Vil informere om at i går natt, etter treffet vårt på Egon, gikk vannet til Lillemor85 / Cathrine! Hun er på føden nå. ikke noen rier enda, men blir baby på henne innen 3 dager uansett!

 

Det hele skjedde temmelig fort, så de blei stoppa av politiet da de kjørte til sykehuset, hehe... men de fikk kjøre videre igjen temmelig kjapt da:)

 

Alt står bra til med dem (hehe, unntatt en litt stressa sambo som blei litt satt ut da alt skjedde så fort.. hehe). Hun har egentlig termin 13. april, så rakk å være høygravid i 1 dag før ting skjedde. Så utrolig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, så moro :) Tror jeg vet hvem det var også. Håper alt står bra til med de og at babyen er vel ute nå :) Takk for treffet i går forresten, veldig hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hun må nok vente på babyen noen dager, hadde ikke fått rier enda.. så innen 3 dager setter de jo i gang. men hun er i hvert fall sikret baby nå i løpet av de nærmeste dagene! (er hun som hadde gul genser med sort jakkegenser utenpå, i går altså).

 

Ja det var hyggelig i går!! gleder meg til neste treff! hehe kanskje lillemor blir med da, og faktisk ER lillemor:)hihi.. eneste med flat mage! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fått no beskjed fra hu.. jeg vil liksom ikke "forstyrre" henne heller .. kan jo hende de holder på nå, men kan og hende hun ligger å kjeder seg.. hehe... skal jeg sende melding..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si, hehe. Man vil jo ikke mase liksom. Regner vel med at hun sender melding når hun orker og er blitt stolt mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihihi da har lille bebisen kommet! hun vil sikkert fortelle selv senere, men alt er bra med dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at den lille er kommet. Gratulerer Catrine :)

 

Marianne/marieflyfly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...