Gå til innhold

Hva er en GOD venninde i dine øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nyskjerrig men hva er en god venninde i dine øyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god venninne er ei som stiller opp når det trengs, og ei som ikke bare snakker om seg selv hele tiden (har hatt ei sånn også).

Skrevet

Det er rart å skulle sette ord på.

Vet i alle fall hvordan jeg selv oppfører meg når jeg tror jeg er en god venninne.

Lytter, og prøver ikke alltid å gi råd og ordne opp i problemet. Av og til vil en bare ha det ut.

Er lojal. Kan gjerne være kritisk til hennes valg, men ikke til andre.

Følger opp, og lar ikke ting ligge når hun har sagt at noe er vanskelig.

Prøver å finne på noe morsomt sammen. Blir fort mye problemfokusering mht. jobb, baby og samliv - og venninner/kompiser trenger å kose seg av og til.

Skrevet

En som stiller opp og er diskret nok til aldri fortelle følsomme ting videre, selv om hun ikke har blitt anmodet om det. Og en som støtter deg selv om hun ikke er enig.

Skrevet

Ei som er der i medgang og motgang....som også kan tåle at man kan være uenige i enkelt saker... som holder kjeft når man har betrodd seg..og som er ærlig...

Skrevet

en som stiller opp for deg når du trenger det,en som ikke svikter deg for noe bedre,enn som spør hvordan det går med deg,en som holder det hun lover...

Skrevet

Ei som lytter og ikke MÅ snakke om seg selv ved hver minste anledning (har nok av sånne bekjente).

Skrevet

At man viser at man bryr seg. Selv om man har det travelt og ikke har tid å møtes så ofte så kan man sende sms eller ringe for å holde kontakt.

Skrevet

-En som er ærlig

-Som stiller opp og som lytter uansett hva det skulle være

-Holder kjeft om man blir fortalt hemmligheter

Skrevet

En god venninne for meg er :

Ei som er aerlig og lojal. Kan holde paa "hemmeligheter" og ikke sladrer om alt til alle andre.

Ei som er der i motgang og medgang.

God til aa lytte, men ogsaa toer aa komme til deg naar hun trenger det.

Ei man kan le med og graate med. Ei som ikke MAA fylle lange pauser med ord ;-)

Og siden jeg bor langt borte fra mine, naar vi moetes saa er det som om jeg aldri har vaert borte og vi kan starte der vi slapp ;-)

Ja savner mine gode venner der hjemme!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...