Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i bokhandelen for å kikke etter sånn bok som man fyller inn all info om barnet, de første minner ol... Men jeg fant ingen fine! Det jeg la mest merke til at jeg IKKE vil ha er mange sider om dåp, for jeg tror neppe vi skal døpe babyen... Ikke blir det noe fint hvis jeg klipper ut sidene, limer de sammen eller noe... Prøvde å se løsninger, men synes det var vanskelig. Første babyen, så alt må selvfølgelig være perfekt :)

Hvilke bok har dere valgt? Eller er jeg kanskje tidlig ute...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg fant en olebrum bok på babyshop.

Syntes den var kjempe fin, kostet 199 kr.

Jeg meldte meg også inn i olebrum babybokklubb, der fikk jeg enda en slik bok, jeg syntes faktisk den var enda finere og med enda mer ting man kunne fylle inn før babyen kom og innen 1 år:)

Kanskje du kan søke litt på nettet også, ellers så er det sikkert flere typer på forskjellige bokhandlere...

Jeg har også tenkt å lage en fotobok.

Har allerede begynt med bilder av graviditetstest, magebilder, ultralyd, første body, første kosebamse, utstyr som venter på den lille, skal også legge inn bilder fra første gang vi møtes, og frem mot jul.

(årets julegave)

Det er jo mulig å skrive tekst til bildene på slike fotobøker, også er de mer solide enn å klippe og lime inn selv synes jeg.

Jeg har bestilt fotobok hos eurofoto.no tidligere og ble kjempefornøyd!

Rask levering og flotte design på boka.

Men er jo også mange andre som leverer denne tjenesten da:)

Jeg er i uke 26, og synes slettes ikke det er for tidlig:) hihi

her var det meste av utstyret i hus innen jeg var 22 uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...