tonemor81 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hvordan er sexlivet når man ammer da? Puppene er vel litt off limits når de samtidig fungerer som matfat for minsten? Bare å ha sex uten å involvere puppene eller? Er vel ikke akkurat opphissende hvis det lekker melk under akten? Helt grønn på dette jeg...
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 det kommer litt ann på ka mannen synst:) min holdt seg unna brystene sånn rent fysiskt,han synest ikke det var så ophissende med melk i munnen liksom;) men kose med dem på ein måte går jo fint! men det kommer som sakt ann på mannen da...mangen som synest det er heilt ok!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 jeg var før jeg ammet nr en veldig glad i å bli kost med puppene, men det første månedene av ammeperioden var de ikke en erogen sone for meg i det heletatt.... Men det forandra seg etter hvert. Jeg hadde masse melk som rant hele tiden i begynnelsen, og i alle fall når jeg fikk orgasme!! Så det var litt turn of i begynelsen ja... Men både jeg og samboeren min har et veldig avslappet forhold til kropp så få han gjorde det ingenting at det rant melk, litt verre for meg helt til jeg greide å slappe av med at han ikke brydde seg...... På slutten av ammeperioden(amma i to år....) virka puppene helt som før, var bare nøye på å vaske de skikkelig etter sex saiden de også skulle i munnen til jenta vår....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg syntes selv det var stas med så store pupper, spes når jeg satt oppå ham:) Og det syntes visst han også Min mann liker godt å klemme og suge på dem, og det gjorde han da også, hendte vel han fikk en skvett i munnen, men det gjorde ikke ham noe.. Men passet på å vaske dem godt etterpå ja
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er ikke så veldig puppe fixert under akten...tenker egentlig ikke over om han tar mye eller lite på de...har stor pupp da...D-DD..og da er ofte de erogene sonene andre plasser har jeg hørt..?? Men uansett da så....jeg brukte bh under akten sist sånn til alt hadde stabelisert seg,så slapp jeg at det eventuelt beg å renne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå