Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Huffameg! pga av at lisja mi ikke vil sove i senga si oppe om natta,so ligger hun i vugga nede i stua. Å vanligvis pleier hun å våkne i 5-hal6 tiden. men i dag tidlig våknet jeg av meg selv kvart over 6. Sprang ned og der ligger hun med tårer i øynene og småsutrer, hun var ikke noe varm, så hun har forhåpentligvis ikke skriket noe mye. Jeg pleier vanligvis høre det helt opp når hun skriker. Var utrolig fælt å våkne sånn. Hun er bare 6 uker gammel. Tror dere hun hadde veldig vondt av å ligge slik? Noen andre osm bruker babysitter på natta?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Tror nok ikke hun hadde vondt av det, men det er jo selvfølgelig ikke morsomt hverken for barn eller mor! En babysitter skal ikke normalt slå seg av, så hvis det virkelig er saken, så ville jeg kjapt ha kjøpt en ny babysitter!!! Bruker selv babysitter hver natt (og mye på dagtid), og har aldri opplevd lignende......
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 jeg så på batteriet før jeg la meg og der var to av tre streker. Så jeg putta den ikke i laderen. Og når jeg våkna var sjemen svart. Ja! Jeg har tenkt å klage. Den skal jo uansett gi meg beskjed når strømmen holder på å gå ut. Å tro meg, jeg hører hver minste lyd for tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Nei, vi bruker ikke babysitter om natta, da babyen sover på samme rom som oss ennå (5 mnd) Lurer litt... hvorfor flytter dere ikke vogga opp på soverommet om natta? Hun kan jo ligge i vogna på dagtid.. Jeg hadde ikke klart at min baby lå alene når hun var så liten, men det er jo meg. Ikke ment som kritikk altså, bare et forslag
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jo jeg har vurdert å ta vugga opp, men den er så god å ha på dagtid. Jeg får heller prøve å venne hun til senge oppe på soverommet.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Vi måtte rulle en dyne rundt kantene på senga, slik at den ble mindre og lunere. Først da ville gutten vår sove der. De første ukene satte vi faktisk vognbagen oppi senga om kvelden. Hvis lillegutt sovnet ved puppen om kvelde, la vi han bare i den og så bar vi den opp når vi la oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå