Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hei Jeg håper ikke jeg er for masete. Du spådde meg i des, og sa da at jeg muligvis ville bli gravid i mars. Jeg har IKM nu på tirsdag og er skikkelig spent, for jeg har for første gang siden dødfødselen hatt eggløsning (min tempkurve har vært hel anderledes enn tidligere). Kan du da nå se om jeg muligvis er gravid nå? Eller blir det kanskje neste pp da jeg har neste EL på slutten av denne mnd. Mig 280885 Han 180580 Takker mange gange for svar, må si du er en skatt, for jeg har klart å holde håpet oppe pga deg (og alle andre spådamer som har spået meg gravid i løpet av våren). Klem fra meg
Mamalari Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Nei da.. Ikke vær redd for å være masete.. Bare å spørre i vei det:) Får opp et ja på graviditet nå. Så kan være at det har klaffet. Føler det er veldig nærme. Men husk at jeg kan ta feil. Det er viktig å holde håpet oppe.. Håper det har klaffet for dere:)
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk for svar Det gjør håpet innen i meg veldig stort nå at du svarer så positivt. Jeg vet du selvsagt kan tage feil, men det er like vel godt, og en får så stort pågangsmot. Masse klemmer til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå