Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg lagt ut bilde av den lille på første ultralyd. 13 uker. noen som vil kommentere?:) vet enda ikke hva det blir. håper på jente men tror det er gutt.. hva tror dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søt liten baby :)

vanselig og si noe om hva det kan bli ennå men søt var den i hvertfall..

Skrevet

for et fint utralydbilde, gøy at man kan se de små så godt så tidlig :-) så du hadde termin i August og at vi er jevngamle, hvor bor du?

jeg er 19, har termin 10 august :)

Skrevet

hei hei. jeg bor på askøy litt utenfor bergen. du då? ja var kjempe kjekt å se den lille. nå venter jeg på ny ul som er den 28 mars:D gleder meg for da får jeg finne ut hva det er. du har vel vært på din første ul. vet du hva det blir? :)

klem

Skrevet

hei igjen.

nei vi har time til ultralyd på mandagen, er 18+3 da. gleder oss kjempemasse!

vi er begge fra tr.heim, men har bodd i oslo siden august ifjor, så flytter vi hjem til tr.heim igjen i starten av juli..

så gøy at dere skal snart inn på ny ul igjen.. er det privat bestilt eller fikk dere ny time for å se kjønnet?

skal si ifra med en gang vi vet :)

Skrevet

fikk den tidlige ul da det var snakk om at eg hadde fått vannkopper. men legen tror ikke det var det eg hadde hatt likevel.. (det kan jo være litt farlig under svangerskap) :s

så den andre ul eg skal på no den 28 det er egentlig den ordinære:)

men er så heldig at eg har fått enda en den 2 mai. (det er for å sjekke om ungen tok noen skader av vannkoppene.. ja om det var det eg hadde.. tror selv det bare var brennkopper) :)

ja må gi en lyd når dere har fått vite det. er så spennende..:D hva håper du på? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...