Gå til innhold

Blir skikkelig SINT og frustrert her jeg sitter!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh kjenner det koker her... ei jente døde av omgangsyke pga dehydrering å selvom hun var på legevakta ble hun sendt hjem!

Typisk! Legevakta KAN ikke nok om små barn derfor sender de dem hjem de innrømmet de på bærum engang jeg var der med jenta da hun var 6mnd,hun var dårlig å de sendte meg hjem (alvorlig tilfelle) om det ble verre skulle jeg ringe barneavd på riksen.

Jeg skjønner ikke at de tør å sende så mange hjem å de tillater seg å gjøre det flere ganger også med ting som er helt åpenbart, når et barn er så sykt så må det jo legges inn! Blir skikkelig sint! de damene i tlf er så flnke til å si dra hjem se det ann til i mårgen men da kan d være forsent!! de kan da vel ansette noen som har peil på barn!

blir skikkelig bekymra jeg har jo selv vært i møte med legevakta da jeg var gravid med komplikasjoner å måtte KRANGLE meg til å bli sendt opp til ul på sykehuset! å da dattera mi var syk tok de bare en bakteriell prøve å sa alt var bra men er ikke alltid svaret ligger i de bakterielle prøvene heller! det er dt eneste de kan tilby! Skulle ikke tro vi bodde i norge !

Bare fordi en lege/kontordame sendte denne faraen hjem med jenta som sikkert var en personlig beslutning de prøver jo å luke ut så mange som mulig så køen blir mindre,så er denne jenta død bare 1,5 år gammel å de får henne aldri tilbake... kunne vært din eller min unge for densakskyld! lett å si dra hjem å gi rikelig med drikke! ikke så lett å redde ett liv når hun var dehydrert lenge før de ankom legevakta! en innleggelse med intravenøs veske var nok det eneste som hadde reddet henne! skulle tro en lege visste dette?? virker som det bare er nyutdannende som ikke kan annet enn å sy sting å se på skrubbsår der på legevakta! på tide å skaffe seg litt erf med barn og sykdom hos barn! jeg føler meg ikek trygg o mjenta her skulle bli skikkelig syk en gangå ville da legene ha rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig, det er reine lotteriet å dra på legevakta, desverre så har jeg flere dårlige erfaringer enn gode. Men hos oss har det gått bra siden jeg har vært litt "oppegående" og kritisk selv, samt har gått helse og sosial.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...