Gå til innhold

SE HER!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å kjeder meg litt i dag jeg.

Ikke kommer vi oss noen steder heller (jeg er beordret i ro, og er i tillegg syk).

Var så umåtelig stille her inne...

Så da lurer jeg på hva dere skal i dag, evt hvordan været er der etc....

(som sagt så KJEDER JEG MEG!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg skal ha min siste akupunktur time i dag og de snakket om å trigge litt ekstra så jeg er ganske spent. jeg har 9 dager til termin men formen er bra så går bare her å venter. bor i sandnes og her er det overskyet og kaldt men er ganske glad det ikke regner som vanlig :)

god bedring til deg da og håper du ikke går på veggen he he :)

Skrevet

Snø her i bgn, og mer kommer det vel... =0(

Lykke til hos APT i dag da... håper det gir resultater for deg =0)

*klatrer langs veggene*

Skrevet

her er det nå 13 minus og meter snø:(

Dritt lei av å sitte hjemme..spyr snart

Skrevet

Har fem dager til termin og er nå så sliten at selv en lunsjavtale virker slitsomt. Men tror det er lurt å snakke med noen hver dag, så jeg ikke lever hele livet mitt gjennom BIM, Facebook, SMS og mannen min.. Så får besøk her hjemme i dag. Blir sikkert hyggelig.

Var på UL i går. Viser seg at babyen er over 4 kg allerede, så jeg skal tilbake på mandag for vurdering om igangsetting. De har ihvertfall lovt meg at det ikke skal gå langt over termin før noe gjøres. Glad for det.

Sol og dis her i Oslo. Håper dagen din ikke blir altfor kjedelig : )

Skrevet

Hei! Jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å komme meg opp av sofaen. Må bake sjokoladekake i dag + +, da gutten min skal ha barnebursdag i dag. Kjenner jeg gruer meg til alt sammen, blir en lang dag - så utsetter alt sammen:(

Været er så som så, det regner i hvert fall ikke:)

Hva med å lese en bok, strikke/hekle eller se TV LadyLuck? Men regner vel egentlig med at du har prøvd det meste av stillesittende gjøremål. Og når har du termin?

Skrevet

Ser det er flere som lever som meg... dvs. gjennom data, mobil og andre (bare ikke oss selv)

4kg, er ikke det rundt normalen det da???

Skrevet

Jeg vil sove...

Skrevet

Her er det utrolig mye snø, men jeg har tenkt meg inn til byen på BIM teff til lunch.

Skrevet

Har lest syv bøker siste to ukene, så ganske lei av å lese...

Holder på med heklet teppe til spiren, men blir så trøtt av å gjøre det samme hele tiden,

og TV slår guttungen av på gøy, bare for å se mamma bruke em min opp av ofan bort til TV og fem min tilbake. sÅ slår han det av igjenn

(litt søt da) =0)

Heldigvis bare en uke til termin (13mars), men kan risikere å gå lengre....

Skrevet

Sitter her i stresslessen og venter til å få ok til å kle på guttunegn og meg selv..

Akkurat spist frokost, og guttungen ser på Einsteins på Disney...

Hmmm blir bare daffere og daffere!

men skal på skolen i løped av dagen da... :)

Skrevet

Gikk du over ul-termin sist?

De er så skjønne de små. Hvor gammel er han?

Planen er at før klokka er ti, så skal jeg dra baken opp av sofaen..blir tungt det gitt, hi,hi

Skrevet

ååå... jaaa... det adde vært godt, men min morning å ha "Storebror" så blir nok ikke noe soving før nærmere ett =0(

Skrevet

Laaaange dager har blitt hverdagen min de siste ukene... Hadde besøk av svigers i helga, og det var så kjekt å se de (de bor på en annen kant av landet) De ville se/ta på magen og glede seg litt sammen med oss. Kjekt. Men søndag dro de, og her sitter jeg da. Høydepunktet er når datteren min kommer fra skolen og mannen fra jobb. Eldstemann er i England på klassetur, så da har jeg GOD tid til å bekymre med over han også....

MEN, kan legge til at jeg har hatt en bra natt da. Ikke verst det, må jeg si. Det er like spennende hver kveld om hvordan natta blir. Magen har seget såpass ned nå at det er litt mer behagelig å finne sovestilling.

Kan hende det blir ut å gå på meg i dag siden det er første dagen denne uka det ikke er snøstorm de lux ute! Så får vi se hva denne spennende onsdagen bringer med seg da dere!

Hehe, en dag nærmere fødsel er det i hvertfall. Det er helt sikkert!

Ha en super dag alle!

Skrevet

her er høydepunktet når "Sotrebror" skal sove, for da får også en trøtt mamma en blund ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...