Gå til innhold

Jeg spår ikke OM dere blir gravid, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spår på kjønn, hvordan svangerskap/fødsel forløper og ca dato for fødsel.

Grunnen til at jeg ikke spår om du blir gravid, er fordi det kan dukke opp ting det er best for deg selv at du ikke skal vite. Kanskje kan du ikke få barn i det hele tatt.. og da er det feil av en person som meg å fortelle deg dette og også kanskje antyde noe annet. Kanskje ser jeg at du blir gravid, men at du mister igjen og igjen?

Så til dere som plages med å bli gravide, råder jeg dere til å ikke stille spørsmål til en person som spår om du kommer til å bli gravid. Ta heller dette opp med din lege og ta det derfra,.

Man skal egentlig holde seg unna å spå om liv og død.

For ingen er forberedt på å få et veldig negativt svar. Og selv om man gjør det for morro skyld, så vil det ligge i underbevisstheten å gnage.

Og det er ikke bra for noen.

Klem til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant det du sier der. Kan du spå kjønn før man evt. blir gravid?

Skrevet

Ser du noe om hvordan min fødesle blir da?termin er 4 mai.

født 28.04.82

Skrevet

hei ser du hvordan min fødsel vil bli?? har termin 31 mars men blir sett igang 14 mars, blir det vanlig fødsel eller keisersnitt til slutt?? ser du kjønnet og hvor stort babyen blir???mayliz 191186

Skrevet

opp

Skrevet

Ser du hvordan mitt svangerskap forløper, og evt hvordan fødselen min blir da....? :))

230981

MVH

Skrevet

hei

ser du hvordan mitt svangerskap blir, om alt går bra og om evt når fødsel blir?

er veldig tidlig enda men termin er ca 7 nov.

jeg født 13/5-76

jeg svarer med anonym fordi det er såpass tidlig at jeg ikke vil at dåm jeg kjenner her inne skal få kjennskap til det riktig enda:)

Skrevet

dytter denne opp igjen.

Skrevet

hei:)

kan du se litt på mitt svangerskap, om det går godt hele veien? hvordan min fødsel forløper, om den blir normal eller ks?`

kan du også se dato jeg føder?

f.080683

termin 18.05

tusen takk på forhånd:)

klemklem

Skrevet

Veldig bra skrevet av deg mirabella1.

Masse skryt for de rette ordtakene.

Fortsett slik!

Har tro på at noen mennesker har flere sanser enn andre og kan spå/ forutse fremtiden..

Og er jo bra trening for dere å bli bedre kjent med den sansen eller det mysiske man kan forutse.

Ikke bare positive ting man får frem og det negative kan virke skummelt..

Lykke til videre og masse lykke til med å utvikle sansene deres:D dere er virkelig til hjelp for mange som trenger dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...