Gå til innhold

kine - gikk det bra med barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koslig at du spør =)

men må innrømme jeg ikke helt skjønner hva du mener =)

om han fikk plassen eller det med frokosten ?

Skrevet

var det ikke du som grua deg til barnehagestart?

kanskje jeg blander.... for jeg husker frokost spørsmålet:)

Skrevet

hehe så koslig at du spør =)=)

han har ikke begynt enda da,han begynner på mandag,...

men kjenner jeg gruer meg..

jeg kommer til å savne dagene våre sammen,selv om han ikke skal være der hverdag,han har jo bare 50% stilling..men uansett...det blir en stor forandring for oss...

så syns jeg han er så liten enda...men sambo mener jeg må få meg en jobb og da må M i barnehagen..så enkelt er det...selv om jeg har veldig lite lyst...har bare lyst å ta med meg M å gjemme meg på rommet til han er 10 år..

neida..hahaha =)

Skrevet

som sagt tidligere. det går så bra så!

men jeg sliter innimellom enda, og han har gått der et år i dag faktisk.

leverte han 0800 i dag. I morgen skal vi være hjemme heldigvis. for jeg ser han ikke mer i dag. skal på skole etter at vi har skrevet samværsavtale på FVK.

gruer meg enda mer til at han skal være hos pappan når jeg jobber. heldigvis har pappan sagt at han kan sove hos meg i ny og ne. slik at jeg kan ha han om ettermiddagen. kan ikke tenke meg å ikke ha han i 2 dager. Sikkert ikke pappan heller, men han tar heldigvis hensyn til meg. ( han kan komme til oss når han vil da)

Har kun 60%, og har han der 3 dager pr uke. har bitt enig med barnehagen å ha han der de 3 dagene pga kontinuitet, men hender det kun blir 2 fordi jeg har fri.

Hender vi sover lenge, og da ringer jeg å sier at vi blir hjemme i dag. Glad jeg har den muligheten.

takker for 10 timers nattevakter så jeg kan klare meg økonomisk og ha tid til sønnen min.

Ser at han trives, og han har sluttet å gråte når jeg går. Det er deilig.

I tilegg har han stort utbytte av å være der. Han er en veldig sosial fyr!

du kan jo titte på profilen min og det siste bildet. det er fra karnevalet.....

Til jul fikk vi tovet hjerte, sist uke lå det håndavtykk til meg når jeg hentet osv osv..... masse gleder!

Skrevet

nåmmen,så utrolig herlig han er =)

helt nydelig liten gutt,og skikkelig kul på karneval da =)

ja det er nok sant det du sier,at det positive veier opp for det negative,selv om det negative er mer merkbart..

vet jo at han har godt av å være sammen med andre,ikke minst andre barn,lære seg å dele,få venner osv..

er nok meg som lider mest..

selv om hjertet mitt kommer til å knuse i tusen biter om han gråter når jeg skal gå..huff..

kjenner nesten det kommer en tåre bare av å tenke på det.

men jeg skal nok være sterk,om jeg gråter forran han så merker han det vertfall...

Skrevet

jeg har klump i halsen ofte jeg..... det er lov. hadde vært rart hvis man ikke brydde seg.

ja, han er så søt atte. i full utvikling. nye ord hver dag.

fått masse skryt av han i barnehagen. aldri noe trøbbel. forutenom at han bøller en del med en annen gutt, så nå må de skilles ved matbordet;)

Skrevet

heheheh oi da =)

hehhee..så herlig....gleder meg til M begynner å gå og viser litt mer personlighet,får seg venner (og uvenner) i bhg,hehe..

jeg går en spennende tid i møte vertfall det er sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...