Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Ingenting som går bra om dagen. Forholdet til mannen min går skeis, forholdet til familien min som bor langt unna har gått skeis i mange år. Barna våre er vanskelige og krevende om dagen og merker sikkert stemningen. Verken mannen min eller familien min snakker ut om dette og handler. Blir snart gal og føler at det er jeg som har all skylden og forventer for mye. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre, klarer jo ikke ha alt inni meg selv heller. Har begynt så smått og tenke på å flytte og prøve og leve alene, men dette er jo slettes ingen enkel løsning. Måtte bare få det ut. Ha en fin dag alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Huff! Det første du burde gjøre er å sette deg ned med mannen din å snakke sammen. Å gå fra hverandre uten å ha snakket skikkelig sammen er jo litt merkelig..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Kanskje du kan ta kontakt med helsestasjonen for å få en samtale Her er iallefall HS kjempeflinke til å si at man må ta kontakt om det skulle være noe både med barn og seg selv Og snakk med mannen din. Kommunikasjon er utrolig viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå