_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Første time hos jordmor, gruer meg litt... Veit det ikke er skummelt da, men er redd for ikke og bli hørt slik jeg opplevede hos ei jordmor jeg var hos på sykehuset der jeg skal føde.. Etter jeg mista Andreas så har jeg blitt lovt at visst jeg blei gravid igjen skulle sykehuset følge meg tett opp med jevnlige jordmor kontroller og så mange UL jeg måtte ønske, men dette har ikke skjedd og det er dårlig når de har lovet meg det.. Så håper jordmor her jeg bor kan hjelpe meg med og få i gang oppfølging der jeg skal føde.. Har hatt oppfølging på Rikshospitalet men er ferdig der... Men jeg aner ikke åssen jeg skal legge dette frem for jordmor, er redd ho syntes jeg virker hysterisk:((( Noen som har noen tips?
Mamma`n til Trym Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg synes du skal si rett ut hvordan du har det. Du skal ikke være redd for å dra til jordmor og gravide er generelt hysteriske for den minste lille ting. Ikke tenk så mye over hvordan du skal si det men si det tidlig på timen din så dere får snakket godt om det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå