Gå til innhold

Tripp trapp eller Kiddo til snart 2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen erfaringer med disse?

Eller en annen?

Ikea stolen ble ødelagt, så må kjøpe ny stol til henne, tror ikke jeg gidder å kjøpe ny ikea stol.. ser jo at man kan få en tripp trapp stol og den andre billig på finn.no el.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun hatt TrippTrapp til mine og har alltid vært veldig fornøyd.

Synes det er fint at den har et litt "voksent" utseende, slik at ikke ungene har syntes at det har vært "barnslig" å bruke den når de har blitt eldre:-) Synes Kiddostolen ser veldig barnestolaktig ut:-)

Skrevet

Vi har også TrippTrapp. Den er knall, vi kan faktisk sitte på den selv i krisetilfeller :)

Den er genial og kan brukes til hun blir ganske stor!!

Skrevet

Hehe, smaken er forskjellig! Vi har to Kiddostoler i kirsebær, syns de er kjempefine! Fungerer på samme måte som tripp-trappstolen, du kan ta av og på bøylen og endre høyden på setet - og de har pene puter til rygg og sete.

Og så synes jeg de er penere enn tripp-trapp, som jeg syns er veldig 70-tall....

(gudameg, jeg høres jo like snobbete ut som statsministerfruen c",))

Skrevet

Jeg er enig med Reveenka. Vi har Kiddo i kirsebær og er veldig fornøyde med dem! Hvis du har tenkt å få flere barn, synes jeg bøylen er bedre på Kiddo. Den kan justeres i "dyben" slik at barnet sitter støtt uten at man må stappe en pute eller lignende bak barnets rygg.

Skrevet

Kiddo er like stødig som stokke sin da?

Tenkte litt på dette beinet bak som kan legges sammen?

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvilket bein du mener, men vi har hatt Kiddo siden storebror var liten, nå ha vi to. Har aldri opplevd at den har veltet og storebror bruker sin fortsatt, han er 8.5.

Skrevet

Oki..

Da har jeg kjøpt stol.. skal hente den i kveld.. hehe..

Det ble en lys kiddo da :)

Skrevet

Og jeg.... jeg vet ikke hva kiddo er for noe :-)))

Men tripp trapp har vi, og jeg liker den godt! Men det er sikkert for at jeg har hatt den alltid!

Skrevet

Virka ikke helt den.. men trykker du på barne og ungdomsrommet og bord og stoler, så finner du den :)

Skrevet

Fant den! Det er jo ikke store forskjellen på de der da..... Gratla med ny stol! :-))

Skrevet

Tusen takk.. håper den er like fin som på bildet :)

Kjøper den brukt da.. halve prisen :)

Fant på finn.no :)

Skrevet

Det viktigste når man kjøper sånne stoler brukt er val at de ikke er fulle av klistremerker... stolen i seg selv holder vel i hundre år... :-)

Vi kasta akkurat min tripp trapp, den har var i 32 år, men vi kjøpte altså ny tripp trapp, og kommer til å kjøpe enda en til den nye lille fisen som kommer...

Skrevet

Gubben kom hjem med den nå, og den var kjempefin! Ingen klistremerker eller noenting..

Og så lett å flytte opp og ned "brettene"..

Er knallfornøyd her nå ja.. :)

Skrevet

SÅ flott!!!! Grattisss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...