Happy Mamma Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er 31 år og har IKKE vært flink, men di siste årene har jeg skjerpet meg:) Noen som bruker Mary Kay? Får kjøpt det til halv pris på QXL, så da vurderer jeg det:)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har prøvd et par produkter fra Mary Kay og syns dem fungere fint =) Men i forhold til prisen er det andre ting som fungere like bra til billigere penge, men får du det til halv pris så hadde jeg kjøpt det. Jeg bruker: -Lorea'l proff. sminkefjerner greier -Simple fuktighetskrem -Øyekrem Ellers tar jeg en ansiktsmaske når jeg husker på det =)
petite fleur Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg begynte med hudpleieprodukter da jeg var 27, før det ante jeg ikke hva rensemelk o.l. var for noe;-) Jeg bruker produkter fra apoteket som heter Vichy, er superfornøyd med de. Ikke koster de skjorta heller ;-)
OsloMor Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Går til hudpleier når økonomien tillater det, heller sjeldent etter at barna kom. Men bruker Dermalogica hudpleieprodukter morgen og kveld, elsker de produktene der jeg da:-)
Mikkemafian Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Huff jeg er også 31 snart... Bruker apoteket sine darolys produkter og er kjempefornøyd!!! Det tar litt tid, men er absolutt verdt det. Føler meg mye bedre, bare jeg får "vasket og stelt" ansiktet litt.
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Ja, litt flink nå...bruker endel Cliniderm produkter jeg da :-) Gikk til hudpleier hver mnd tidligere..skal bli flinkere igjen når jeg får litt mer egentid til sånt :-)
Happy Mamma Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 Hva må man gi for rens, fukt og øyekrem på apoteket da? Blir det billigere for meg å kjøpe Mary Kay til 1/2 pris på Qxl? Gjerrig vet du;)
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Tror det meste er billigere på nett, det er ange sider, hvis du googler eller søker på kvasir så dukker det opp flere.. jeg har handlet litt på ansiktspleie.com blivakker.no har taxfri priser :-)
Happy Mamma Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2008 Det var jo et Hot tips:) Takk, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå