ZamZam Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Satt og sulla for meg selv her i går kveld og plutselig ble jeg sååå saklig irritert på det flokete håret mitt. Strengt tatt burde jeg har vært hos en frisør for leeeeeeenge siden for å klippe tuppene litt, men det skjer jo aldri at jeg får dratt meg til frisøren. Så mens jeg satt å irriterte meg over laaaangt, fliseste og flokkete hår bestemte jeg meg for å bare klippe av litt heeeelt nederst.. Jafsa av litt uten å ha børstet håret eller noe var jo alt for trøtt til å gjøre noe skikkelig, bare dro det ut og jafset det av med ei skjem saks. Så strålende fornøyd kom jeg på at jeg kanskje burde se etter hvordan det ble i speilet... *ooopppsss* var visst ikke så rett, så jeg jafset av litt til.. I dag morges børstet jeg håret ut skikkelig, sjekket igjen om det virkelig var sant og ikke bare en vondt drøm, fant en ordentlig saks og rettet opp litt til. Gleder meg til å ta meg en lang dusj etterpå for så å ta skaden i skikkelig øyesyn.. Hadde hår ned til ræva så det er jo ikke sååå lett å se at det er litt skjevt spes fordi jeg har krøller i det i tillegg, men jeg har konkludert med at hvis jeg hadde lagt meg tidligere så hadde jeg ikke gjort dette med håret mitt.. Noen andre som har noen andre gode tips til HVORFOR man BØR gå i seng tidligere???
æsj altså! Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hvis man legger seg samtidig med ungene slipper man at man blir sittende å glane på tv og spise godis..
ZamZam Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Ahhh, det var der jeg gikk feil.. Hadde jo ikke noe godt i det hele tatt i går, må nok handle det til i kveld Synes det nesten ikke er morsomt, selv om det er barnestrekk de luxe, heldigvis vokser det ut igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå