Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hvordan går det med jobb-kaoset ditt? Spent her nå. :-)
RompeRock Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikke hørt noe ennå Er mildt sagt meget frustrert. Daglig leder sa i går at de regnet med jeg skulle få vite det i løpet av kvelden, og at det mest sannsynlig ikke kom til å bli onsdag før jeg fikk vite. Men det har det jo blitt Og jeg regner med å få en "siste frist-mail (el tlf)" fra den andre jobben nå i løpet av morgenen. I don't know what to do... Får vel bare vente noen timer før jeg foretar meg noe. Takk for at du spør, forresten ) Fint å ha med seg noen i dette dramaet. Huff assa!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Men du, skjønner at du er frustrert. Men du vet; noe kan ha kommet opp for hennes del også og dermed lar svaret vente på seg. Ikke gi opp håpet ennå,. :-) Hold oss oppdatert da. Skal krysse fingre for deg i dag. :-)
RompeRock Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Takk Ja, jeg skal holde dere oppdatert. De tre som skal avgjøre ansettelsen skulle møtes i går ettermiddag. Så skulle de gi meg beskjed med en gang (jeg forklarte situasjonen). Men mulig noe kom opp ja. Det drøyer i hvert fall. Jaja
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 hva sa de da du ringte og spurte da?
RompeRock Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 De sa at de tre som skal avgjøre saken skulle møtes for å ta avgjørelsen på ettermiddagen i går. Jeg ringte vel ca. 1430, så hun mente vel en gang etter det da. Jeg forklarte saken med den andre jobben. Men poengterte at jobben hos dem var mye mer attraktiv for meg, og at det var derfor jeg ringte. Hun sa at hun forsto, og at hun noterte seg at det hastet. Hun skulle også sende sms til de to andre, slik at de visste det var litt "urgent", som hun sa. Hun sa også at de skulle møtes for å diskutere, men at de jo hadde en sterk følelse... (hjelp, ikke si sånt da, tenkte jeg... Får jo opp håpet mitt det; skummelt!). Jeg sa at de bare kunne ringe meg når som helst, også på kvelden. Jeg var tilgjengelig. Hun sa at hun virkelig ikke trodde det skulle bli onsdag før jeg hørte noe... Men jeg sitter nå her da...:op ) Ventevente
RompeRock Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Hvordan går det med deg, forresten? Snakker om selvopptatt... Sorry! )
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Litt respektløst å ikke ringe tilbake synes jeg, når de sier det slik. Men du får ringe i dag da. Det kan du jo virkelig gjøre! Går ok her. Jeg har ikke noe jobb eller intervju eller noenting og ingen jobber å søke for tida. Men jeg har fått dagpenger igjen etter at jeg droppa ut. Så overlever. Skal søke videre studier fra høsten av, men usikker på om jeg kommer inn.
RompeRock Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Har bestemt meg for å ringe dersom jeg ikke har hørt noe før lunsjtider. Greit å få overlevelsespenger mens man venter på bedre tider ja. Jeg har ikke jobba nok til å få det, så begynner å føle panikken. Dersom jeg ikke får jobb...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Jeg var uten inntekt i det hele tatt fra september til midten av februar. Men det går om man har litt spart opp:) Ellers så får man seg alltids noe, det er bare så utrolig kjipt å være en av de mange med antropologi som jobber i barnehage f.eks. Kjenner desverre en del med master uten jobb. Litt kjedelig ja. Men at du er på såpass mange intervju, høres jo kjempebra ut. Misunner deg det altså. Jeg søker på jobber som tydeligvis har aktuelle folk i tankene til i utgangspunktet. regner med det når de har ansatt noen 2 dager etter de gir beskjed om at prosessen skal begynne.
RompeRock Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Det har jeg også vært borti. Da er det gjerne noen interne som får jobben, men så har de gjerne også plikt til å lyse ut stillingen. Det er litt surt! Man bruker tid og energi (og gjerne også litt penger, til tog, buss o.l), og så har man egentlig ingen sjanse i utgangspunktet. Næh, det skulle ikke vært lov! ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 De kunne like godt latt være å lyse den ut da synes jeg... Men men. Har ikke så mange søknader inne nå heller. Men får bare vente og se jeg nå.
Espoir Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Her var denne ja. Jeg lurer sånn på hvordan det går. Har du ringt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå