*novemberbebbis* Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg venter mens i dag eller i morgen. Så tok en test i dag tidlig for morro. Clear Blue vanlig, ikke digital. Den ene streken kom jo opp fort, minus-streken. Den andre + streken kom ikke, men hvis jeg såg veeeldig godt etter med spotter på full styrke klarte jeg jo og se at det var en veeeeeeeeldig svak strek der. MEN, det er kanskje sånn at i riktig godt lys så ser man den uansett, fordi det er jo der det skal komme en tydelig strek om man er graivid? kan noen hjelpe meg og tolke den testen? Har ingen symptoner, men jeg pleier å spotte i en 3-4-5 dager før mens, men ingen ting har kommet enda. De siste to mnd har jeg hatt syklus på 28 og 29 dager, nå testet jeg på dag 28. Måneden før der hadde jeg en på 31 dager, men det var første mens etter fødsel.
juliogdesember Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 jeg hadde ikke sterk strek i krysset på CB testen så jeg var like usikker som deg. kjøpte meg en CB digital jeg. Veldig grei den synes jeg. Gir ett entydig svar. Så hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en CB digital:-) Da slipper du ihvertfall å lure. Lykke til:-)
prins06+2til Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hei, det høres jo ut som du er gravid, men jeg ville nok ikke ha stolt på den testen, du vet jo at streken skal komme der når du er gravid så det kan jo være at øynene spiller deg et lite puss. jeg ville ha vantet et par dager og testet på nytt hvis ikke tr har kommet. Jeg krysser fingrene for deg:)
*novemberbebbis* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg tenkte litt på å prøve den digitale ja, men uansett vil jeg vente til lørdag morgen - og det SKAL jeg klare, selv om tr ikke kommer. Det blir spennende å se. Sist jeg ble gravid kom liksom + tegnet enormt tydelig med en eneste gang. Men da testet jeg jo 2 dager over ikm også da. Jeg stoler iallefall ikke på den testen jeg tok i dag nei, er nok for utydelig. Takk for svar da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå