Gå til innhold

Noen som vil se bilder fra rommet til gutten min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ikke inn=(

Skrevet

glemte at jeg hadde sperret albumet for ukjente:) nå skal albumet være åpnet.

Skrevet

så fint rom=)heldiggrisen han...stort også..du er flink du..

Skrevet

Stort fint rom.

Hvor har du kjøpt rammene til undervannsbildene?

Skrevet

åååååå det var fint rom!!!! :D

Skrevet

Åh, det rommet var rett & slett driiit fint =)

Skal på Ikea selv i dag å kjøpe ny seng til minstegutten vår, tenker jeg må shoppe litt annet også nå :P

Skrevet

nå blir jeg sååå nyskjerrig på hvordan dette rommet ser ut,men jeg kommer ikke inn på siden jeg.

får bare opp at jeg må logge meg inn på facebook.

hva gjør jeg galt?

Skrevet

Jeg kommer ikke inn heller, har ikke facebook....

Kan du være så snill å legge bildene på albumet ditt her på dinbaby??? :)

Skrevet

Så fint det var, har også lyst til å lage rommet til Elias i den typen, uten disney... kjempe koselig.. Hvor har du kjøpt den hylla på veggen (på sida av bildene) og den store hyllereolen? ller har dere laget dem selv kanskje?

Skrevet

Veldig fint rom=)

men lurer på hva gutten har under hode, den pelsgreia? og hvor du ha kjøpt den. den ser så god ut

Skrevet

skulle gjerne gjort d, men da må jg slette alle bildene jg har i albumet mitt for å få plass til rom-bildene, og d tar liiiitt lang tid ;) bare å registrere seg på tryneboka :P hehe =) du trenger jo ikke registrere deg med navnet ditt hvis du ikke vil være der :) alt du trenger er jo en mail-adr.

Skrevet

den store hylle-reolen er en som samboer'n min laga for mange år siden, som vi bare har fiksa litt på og malt. og den hylla på siden av bildene har jeg laget og så malt selv etterpå. hihi, handywomen, er vel første gang jeg har snekra sammen noe siden sløyden.. hadde egentlig brunbeiset den i mørk beis, og brukte den i stua (skulle være en bok/pynte-hylle. men når jeg flytta inn til typen ville han ikke ha den i stua, tihi, tror ikke han syns no særlig om den :P kom nå ihvertfall til bruk nå da=)

Skrevet

den pels-greia er en ull-overmadrass som kan vaskes på 100 grader og puttes i tørketrommel. kjempegod og varm, og ikke minst praktisk med tanke på å holde ren. men jeg vet ikke hvor den er kjøpt siden den var en gave. kan sjekke d opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...