♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Det hadde jeg virkelig ikke tenkt på! HVA OM MAN ER GRAVID? Kan de brukes da?
happybirthday Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 nei, anbefales ikke. Se den norske siden rockeringer.no. Der står det at bl.a. gravide ikke bør bruke disse. Men om du nå har tatt noen omganger med rockeringen, så trenger det ikke bety så mye, vet du, bare du lar være heretter. Tenk bare så mange babyer som har vært med på en fyllfest eller to fordi mamman deres ennå ikke visste at de var gravide. Kanskje røykte de i tillegg også. Og de aller fleste babyer blir jo velskapte likevel.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Nei, det har jeg ikke lest, men nå vet jeg det! ER ikke gravid enda, men vi har begynt prøvingen på nr2, så det var vel litt korttenkt av meg å bestille. Hmm Får vel prøve litt forsiktig, og slutte dagen jeg får positiv test=) Takk=)
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Må bare si at jeg har termin 22.august i år..Hehe... Keg vil å rocke men må vente leeeeeenge.. hehe.. nyte sommeren med struttende mage jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå