Gå til innhold

Hvilke våtservietter bruker dere på barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bruker Pampers. men kjøpte Natusan sine for å prøve nå. siden de er på tilbud på Spar til 55kr. for 4pakning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden det brukes her. Bruker klut og vann/olje.

Men på tur har jeg med Neutral sine. De eneste jeg har funnet som er Svane-merket, derfor jeg valgte dem.

Skrevet

Vi har brukt coop sine når vi en sjelden gang har brukt...(coop extra). Men som oftest går det i vaskekluter både hjemme og på tur:) Må bare slå et slag for bambus vaskekluter eg! De er så fantastisk myke og gode, og store! Greit å ha noe som ikke gir drittlukt på fingrene ved bæsjevask.....det synes eg nemlig våtservietter gjør....

Skrevet

det har ikke je lagt merke til. men je bruker noen våtservietter da. synes det er veldig enkelt og greit je.

Skrevet

Før lagde jeg våtserviettene selv, mesoft-kompresser, olje og vann i en pose med lukning. Nå der det så sjelden jeg steller ute at jeg bruker enten coop sine eller de nye fra neutral når jeg har behov for det.

Skrevet

Jeg bruker vaskeklut til bleiskift hjemme, men har selvfølgelig en pakke på lur i stellebagen. Har prøvd noen merker- er det bare meg eller lukter det litt harskt av enkelte våtservietter. Jeg vet jo det ikke skal lukte blomster, men noen synes jeg det er en helt grusom lukt av! Og enda værre blir det når den lukta blandes med lukta av bæsj og tiss..

Noen som har merka det samme?

Skrevet

jepp, har opplevd at det har lukta skikkelig gugg av dem... Tror de blir fort dårlige når pakken åpnes, og jeg bruker dem ikke så ofte...

Skrevet

De billigste som er på den butikken jeg bruker. Nå var jeg på Kiwi sist, og da kjøpte jeg en 4-pakning med Natusan sine.

Skrevet

Prøvde meg på våtservietter i starten, men han ble så rød i stumpen av de, så jeg slutta. Var forresten Natusan. Nå tar jeg med meg klut uansett hvor jeg skal, går så fint så ;-) Også billigere da sef;-)

Skrevet

Bruker mesoft-kompress hjemme og simple sine våtservietter ute

Skrevet

De ytterst få gangene jeg bruker så blir det Coop sine eller First Price, er minst skumle ting i dem, men prøver i det lengste å unngå de ekle greiene.

Skrevet

Ville forøverig holdt meg lant unna Natusan, de er full av hormonforstyrrende stoffer, Pampers sine også om jeg ikke husker feil, og våtservietter bør kun brukes når ikke rent vann er tilgjengelig.

Skrevet

jeg har bare brukt natusa og pampers våtservietter, å gutten min har ikke fått noen plager eller merker etter de... vi har ikke vann på samme rom som jeg steller han heller, så det er enklest med våtservietter!!

Skrevet

Disse våtserviettene holder jeg meg langt unna, bruker bare de mesoft kompressene man får på apoteket. og fukter med varmt vann

Snuppa elsker dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...