Gå til innhold

Farmen innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mangen som skriver om at Torkel kun ser på moren sin, men andre som merker at han aaaallldri ser inn i kamera.. ser ut som han er livredd kamera... når de intervjuer så ser alle andre rett i kamera, han ser alle andre veier.. for en type!!

men kem tror dokk han velger i morgen.. tipper han velger geir ove utifra reklamen i sted...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jamen mora sa, Geir Ove hadde hørt at noen skulle knuse Torkel!

Å de jeg leste på nette, var jo at de var den personen som som ble valgt som første kjempe som skulle knuse torkel i småbiter å lever han på døra til mora:p

Skrevet

Ja det mente eg og eg hadde hørt, men er ikke sikker det er det hun sier.. men jeg har dotter i ørene :P

Torkel ble jo kjemperedd, spør sikkert om moren kan komme i storbonde huset likevel! så dumt jeg ikek får sett epsioden io morgen!

Skrevet

ja han blir nok litt redd:p men tenkte litt på om det kunne være han nye, men han virka jo forsjåvidt grei da:p

Gleder meg til episoden imorgen, ikke mye å gjør på når jeg bare går hjemme:p

Skrevet

Nei går kun hjemme eg også, farmen er liksom høydepunktet på lørdager når alle andre er ute å fester:) hehe men trives med det jeg

Skrevet

Ja, sant de.. festing frister ikke lengre, hadde en periode i begynnelsen jeg savnet å gå ut.. men nåå er det bare deili å slappe av:)

Skrevet

Jeg fikk følelsen av at han velger Hugo jeg. Hugo sa jo noe om at han kunne være en fantastisk venn eller en fryktelig fienda, så da tolket jeg det som at det var han som skulle knuse Torkel.

Apropos Farmen, så syns jeg jo at Catharina har vært ufordragelig frem til nå, men på mandag var jo plutselig hun den fornuftige :)

Og hun Ida som har kommet inn hadde jeg fått litt i vrangstrupa tror jeg.

Skrevet

hu ida har jg også i vrangstrupa!! men hu sa jo sjøl i et intervju at hu blei kun innsendt i farmen for å lage bråk

heia HUGO!!! men tror at det blir han som blir valgt som 1.kjempe

Skrevet

ja uff, hu ida var jo bare merkelig, og hu der "gammla" husker ikke hva hu heter.. men hva er poenget med og lage en så big deal utav at noen kliner litt a---- får første gang er jeg enig med chatarina.det er jo dems sak.. herregud ass.... hehe

Skrevet

uff nei!

selv om Catarina har sagt en fornuftig ting så har hun sagt 1000 dumme ting.. nei uff for en dame...

men det jeg trodde de mente var at de satt der og koste mens de andre jobbet og det er jo forståelig...

jaja kem som helst kan vinne bare ikke! torkel eller hans moren forn en gjeng!

Skrevet

Hun gamle i manneklær, virker sjalu på Geir-O og hun jenta! Hadde skammet meg å sagt noe sånt til dem, de er jo unge og forelska. Syns det er mye mer kvalmende med damer i herreklær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...