Gå til innhold

vil være anonym med dette spørsmålet.. hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke klarer å slanke meg før jeg skal til syden.. kan jeg "sulte" meg i 2 uker før turen og bli slank til turen?? Jeg skjønner veldig godt at de kiloene kommer til å rase opp igjen når jeg begynner å spise igjen.. men jeg har så lyst å være slank i bikini!!!

Og jeg mener ikke sulte meg med at jeg ikke skal spise noen ting.. men veeeldig lite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, bare tenk hvor deilig slank man er etter ei uke med spy og diarre - mendu må spise NOE, ikke minst fordi du ellers kan få kollapser og sånt snusk. Anbefaler Nutrilett - fem poser om dagen, da får du det du trenger men utrolig lite annet.

Skrevet

Det var jammen lurt!

Så får du se hvordan magen din reagerer på bakteriefloraen der nede,som er noe annerledes enn her hjemme...

Kos deg på do i ferien din du,så er du nok enda slankere når du kommer hjem igjen,dog like blek som da du dro..

Skrevet

En ting til........... Å sette på seg bikine som strammer inn her og der kan da ikke være noe særlig=)

Skrevet

Oj, det minnet meg på at vi fortsatt lever i et land der misunnelsen er sterkere enn seksualdriften.

Skrevet

skjønte ikke det siste du skreiv angelica..

Skrevet

Nei og noen er dumme mens andre spiller dumme=) Bikini!!!!

Skrevet

Neida, bare sole deg masse der nede =) Da ser du slankere ut hvertfall :P

Skrevet

Det er ikke verre enn at du tenker litt når du spiser, og er litt aktiv hver dag. I stedet for å spise til du er stappmett, kan du spise det minimumet du må ha for å klare deg til neste måltid. Det er egentlig et helt enkelt pluss-/minusstykke.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Det der funker kun på de som har en normalvektsbasert oppfatning av mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...