Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hvis jeg ikke klarer å slanke meg før jeg skal til syden.. kan jeg "sulte" meg i 2 uker før turen og bli slank til turen?? Jeg skjønner veldig godt at de kiloene kommer til å rase opp igjen når jeg begynner å spise igjen.. men jeg har så lyst å være slank i bikini!!! Og jeg mener ikke sulte meg med at jeg ikke skal spise noen ting.. men veeeldig lite..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Absolutt, bare tenk hvor deilig slank man er etter ei uke med spy og diarre - mendu må spise NOE, ikke minst fordi du ellers kan få kollapser og sånt snusk. Anbefaler Nutrilett - fem poser om dagen, da får du det du trenger men utrolig lite annet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Det var jammen lurt! Så får du se hvordan magen din reagerer på bakteriefloraen der nede,som er noe annerledes enn her hjemme... Kos deg på do i ferien din du,så er du nok enda slankere når du kommer hjem igjen,dog like blek som da du dro..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 En ting til........... Å sette på seg bikine som strammer inn her og der kan da ikke være noe særlig=)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Oj, det minnet meg på at vi fortsatt lever i et land der misunnelsen er sterkere enn seksualdriften.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 skjønte ikke det siste du skreiv angelica..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Nei og noen er dumme mens andre spiller dumme=) Bikini!!!!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Neida, bare sole deg masse der nede =) Da ser du slankere ut hvertfall
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Det er ikke verre enn at du tenker litt når du spiser, og er litt aktiv hver dag. I stedet for å spise til du er stappmett, kan du spise det minimumet du må ha for å klare deg til neste måltid. Det er egentlig et helt enkelt pluss-/minusstykke.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Det der funker kun på de som har en normalvektsbasert oppfatning av mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå