Karomamma Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Sove godt og drømme søtt!! Jeg må opp tidlig i morgen, det er den ukentlige "la-bilen-stå-for-å-røre-på-flesket-og-gå-til-barnehagen-og-delvis-til-jobb"..... Natta
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ha ei god natt og håper du får en fin dag i morgen :0)
frøydis m/ 4 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 God natt! Jeg kom så sent inn her i dag at jeg må lese litt til før jeg legger meg :-) Pc¨en har vært i hendene på fjortisen hele dagen, for den benyttes i tysktimene på skolen, og i ettermiddag var det lekseskriving som absolutt kunne gjøres på pc'en det også. I mange timer.... Kanskje jeg aner at msn også er blitt flittig brukt... :-) Ellers får jeg jammen håpe at så iherdig lekselesing gir utslag på karakterene til hormontrollet mitt
tebekaa Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Natta! Og husk - en ekte Tårnfrid kan gå tur og jobbe og spise samtidig. Ihvertfall på sin egen bursdag. Barn har det jo best i barnehagen. Når man først har fått plass må man jo benytte den, sant? Sov godt!
Gummelillan Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Natta! Så flink du er - sikkert en flott start på dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå