Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 mate, skifte og leke med babyen?? eller må du spør/mase om hankan hjelpe deg?
velsignet med to Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Matingen står jeg nå fortsatt for alene (han får bare pupp enda), men han skifter på han og leker med han på eget initiativ ja.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 er litt flau over sambo eg nå.. gidder du legge dette ut på skravle?? her må eg mase mye!! slitsomt..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 samboeren min skifter og leker med henne uten at jeg må spørre. men det hender jeg spør om han kan mate. prøvde å legge det ut på skravle, men får det ikke til =o(
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Ja, han er stort sett selvgående. Men han spør alltid meg om han er usikker på om noe -bør- gjøres Det regner jeg med han går av seg når han skal ha permen sin og jeg ikke er der.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 min må alltid "tvinges" sånn har det vore i 7 måneder!! har flaskebarn i tillegg..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Skifte og leke ja, men ikke å mate. han gjør det om han står opp med han. Men med middagsbordet blir det jeg som mater han automatisk... Kanskje fordi jeg fullammet i 6 mndr og dette med maten er "min" greie? Liker best å mate han selv. Føler jeg har kontoll på hvor mye han får i seg av både mat og drikke.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Hurra, min mann er en fryd Han skifter på henne, står opp om morgenen med henne (når han ikke skal på jobb), han bader henne, leker med henne gir henne mat. Rettere sagt; nesten alt. Mannen min jobber 3-delt skift, når han kommer hjem fra jobb på dagtid er det første han gjør å leke med henne. Da er han konstant sammen med henne til hun legger seg. Dette er ikke noe jeg har måtte si/be han om, dette gjør han på eget initiativ. Høres nesten ut som at jeg ikke gjør noe når han er hjemme, men bruker da tiden til husarbeid osv Jeg er heldig
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 wow du er heldig.. eg er mindre heldig ser eg.. han er visst ikke lagt til å være far skuffendes.. HI
Galskapens overhode Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 har vært et par tilfeller der han har tatt skift eller koset med lillegutt på eget initiativ, men gubben trives best ved dataen..
"gullet" Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 han leker m babyen og skifter av og til uten at jeg spør, men han er ikke helt inne i d enda, så spør jeg så gjør han d gjerne, mating har han gjort bare et par ganger, ikke for noen grunn, men d har bare blitt sånn at jeg gjør d... vår baby er 2,5 mnd jeg skal snart på fest gjennom jobben og da skal pappan være hjemme og ordne opp m alt vi har to andre barn også så d har blitt til at han er m mer på deres aktiviteter
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Tror kanskje det blir litt bedre når ungene blir litt større... Litt mer kontakt på en måte. Pappan her måtte "tvinges" de første mnd, men nå kan han ikk vente til han kan få leke med snuppa. Før satt han og så på tv med henne på fanget, men nå skrur han tv av og leker på gulvet i stedet!! Jippi..
"gullet" Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 v gråt derimot er han alt for snar til og ta han opp... han synes så synd på han at d r ikke lenge han sutrer før han blir kommer løpende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå