semma Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hele forrige natt og dagen har vært urolig og slitsom. Tok i et ekstra tak med støvsuger og langkost i dag, gikk en rask tur etter middag og ved 18.30-tiden satte takene i gang. Ikke supervonde da, men med 10 min intervaller. Har fortsatt 10 minutter mellom hvert tak/rie nå, men de er mye mye vondere. (Orker ikke å prate da nei). Ringte føden og der sa de at jeg fint kunne holde meg hjemme til det er 2-3 rier på 10 minutter. Dette er barn nr 3 og jeg har termin om 4 dager. Noen som har erfaring med hvor lang tid det kan ta før intervallene blir kortere?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 WOW så spennende! Høres virkelig ut som du er i gang ja! Åh, tenk nå skal du snart få møtet gullet ditt! Skal ikek komme med noen erfaringer da jeg har bare 1 barn og ser du er litt mer erfaren enne meg:) masse lykke til da!
semma Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Takk takk. Blir nok dårlig med søvn i natt, så nå lurer jeg på å ta på reflex-vest og gå en liten tur før jeg tar en dusj og får på meg pysj. ;o)
semma Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Wow, og du tør å sitte der hjemme forran pc...eller er du på sykehuset? (Eller kanskje du skal føde hjemme)? Når gikk dine rier ned fra 10 min til kortere intervaller? Jeg hadde siste intervall på 8 min og det hele startet for 6 timer siden. Har du også termin 8.mars? artig. Kankje vi begge føder 5. i stedet??
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Lykke til begge to:) Jeg har også termin 8 mars,men her ser det ikke ut som at det kommer til å skje noe med det første! JEG VIL JEG OG:)
LadyLuck & Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Lykke til begge to...(eller kanskje Gratulerer...) *grønn av misunnelse*
nathali2008 Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 lykke til begge to. jeg og vil,håper det skjer noe snart for min del også. har temin i morgen.
MegOgMine3 Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 heisann. da er jeg kommen hjem igjenn:( det var nok bare falsk alarm her ja... så sinnsykt kjipt når det er falsk alarm:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå