Gå til innhold

Dere som bruker Sea bands!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte mine på allianse apotek (de er blå med hvit kule). I bruksanvisningen står det at det skal være 3 fingerbredder nedenfor håndleddet, men da jeg kjøpte de sa hun på apoteket at det skulle være 2 fingerbredder. Jeg ser også at flere her inne sier 2. Kommer det an på type band tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på mine er det et bilde, og der er kulen midt under midtleddet på den tredje fingeren.(første fingeren er rett ved der håndflaten ender)

 

var dette forståelig? altså kulen er midt under finger nr. 3 så egentlig er det bare 2 og en halv finger over selve båndet.

 

litt klønete forklart kanskje... men de funker utrolig bra :D

Skrevet

Ja, sånn er mine også! Men den store effekten har uteblitt. Sikkert ikke alle det funker på. Må kanskje bare ta tiden til hjelp...

Skrevet

Hei! På bruksanvisningen min står det; plasser de tre midterste fingrene på innsiden av håndleddet med ringefingerens utside mot håndleddets øverste rynke. nei-kuan-punktet finner du like nedenfor pekefingerens utside, mellom de to midterste senene.

Så jeg tror det er tre fingerlengder... Og det har funket veldig bra på meg! Kanskje du ikke har funnet dette punktet ordentlig enda? Også var det visst viktig å få stimulert det ved å presse litt på det nå og da i tillegg!!

Lykke til! Håper du blir bedre av kvalmen snart! Hvis ikke ville jeg prøvd akupunktur! Skal visst være veldig bra!!!

Skrevet

Jeg også bruker 3 fingerbredder, fra håndleddet og til der kula på armbåndet begynner.

(Tror det er derfor noen nevner 2,5 her, for det er 2,5 bredde til der armbåndet starter, men 3 til der kula er)

Funker bra på meg!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...