ayla05 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 jeg også!!!! den dagen jeg blir rik og får meg et stort hus står det øverst på ønskelista.. he he
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg gjør! På min manns vegne, slik at han kunne få slippe noe av all jobbingen.... :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 jeg også om 4 1/2 år når jeg er ferdig på skolen DA blir det vaskehjelp :-)
ano`num *17.03.10* Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Jeg gjør det ikke!! Sett bort fra å hatt noen som kunne gått over gulvene hver kveld, og tatt doene liksom. Resten vil jeg helst ha styringen på selv. Liker at ting blir gjort, og at det blir gjort skikkelig. Så hadde jeg vært redd for "privatlivet" mitt/vårt om vi skulle hatt vaskehjelp. Er jo fort gjort å komme over noe superhemmelig når en skal vaske og rydde for andre. (Jeg har jobbet en del hjemme hos andre, og sett en del jeg ikke liker å vite om dem. Plaget vell ikke andre enn meg selv. Men jeg kunne jo vært av en mer løsmunnet type.....)
eirin20 Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 skal ikke vente til jeg blir rik engang:P hehe bare til jeg får litt til overs i slutten av mnd:P hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 hehe... da er vi nok forsjelige ano`num nr 1: jeg liker også at ting blir gjort,men helst ikke av meg ;-) nr 2. jeg vet ikke helt hva skikkelig er. men antar at det ikke skal så mye til før vaskepersjonalet kommer seg opp på mitt nivå :-) nr 3 privatliv? alt ligger jo ute på dib alikevel... hehe nr 4 superhemlig? hm... hva kan det være? hm... tror ikke jeg har noe :-) så vaskehjelp kom til meg :-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ønsker veldig veldig veldig!!!! Men føler det blir dumt når jeg er så ung! Bør jo kunne takle husarbedet selv;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 selvsakt kan du takle det selv, men har du økonomi til det så slipper du og takle det. vi lever i norge, i et land av overflod, hvorfor ikke benytte oss av overfloden, når vi kan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå