NoDoubt Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Følger dere et spesielt treningsopplegg? Hvor lenge må man holde på om gangen? Bare rocker dere?
smågodt prinsessa Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 jeg bare står foran tv`en og rocker:) Prøver å gjøre det 20 min om dagen.. 10 minutter på morgenen og 10 min på kvelden.. noen dager gjør jeg mer og andre dager mindre. det står på pakken at hvis du rocker 20 min daglig så kan du miste 10 inches i mnd.. tror det var 10.. husker ikke helt..
NoDoubt Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 OMG! Det er jo ca. 5 cm i måneden. Hmmmm... Spørs om jeg ikke må invistere i en sånn. Har egentlig mer eller mindre trenings forbud men det er jo ikke så intensiv trening da.... Vurdere...
A.B.V. Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Noen som kan gi meg et lynkurs i hvordan man rocker? Får ikke den ringen til å gå rundt lenger jeg (gjorde det når jeg var liten) Kjøpte meg en rockering for noen år siden og jeg stresset med den en stund før jeg pakket den sammen og la den vekk, den virker ikke jo.....er ødelagt....hahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå