Gå til innhold

vondt i ribbeina!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg hatt så mye vondt i den ene siden ved ribbeina. kommer spesielt når jeg sitter så det har hjulpet å ligge, men nå er det blitt verre og jeg har vondt hele tiden.. noen andre som har det sånn? kan det ha med belastningen å gjøre..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har AKKURAT det samme.. Ribbeina på høyre side... får skikkelig vondt når jeg sitter oppreist, men blir bedre når jeg legger meg ned... lurer veldig på hva dette er for det er ikke noe behagelig :(

Skal til JM på torsdag så skal høre med ho, men er det noen som vet hva dette kommer av ?

Skrevet

si fra hvis du får noe svar da!:) jeg skal ikke til jm før slutten av neste uke. skjønner ikke hvordan jeg skal klare å sove jeg. i dag har det vært helt sykt vondt..

Skrevet

Jeg også!! Men mest om jeg ligger på siden! Har vært litt bekymret for hva dette kan være faktisk.."godt" å høre at andre opplever dette.

Skrevet

Dette er nok babyen, jenter :)

Var hos jordmor i dag jeg, er 28 uker i dag, og nevnte det for henne. Grunnen til at jeg har vondt er i allefall at vesla har lagt seg med hodet ned, og sparker meg i ribbeina. Ja, det er ulidelig vondt, men for meg hjelper det å strekke litt på overkroppen. Utrolig godt:)

Er nok ingenting å bekymre seg over, nå er ikke jeg ekspert på noe som helst, men om man tenker litt logisk, så kan det stemme. Tenk at livmoren vokser også, alt blir liksom presset oppover.

Skrevet

Men jeg er ikke mer enn 23 uker... er ikke det litt tidlig å kjenne spark så langt opp ? Hvor langt er dere andre her ??

For det hjelper å strekke på seg.... men kommer tilbake når jeg blir sittende rett opp og ned..

Skrevet

jeg er 22 uker på vei.. får håpe at det blir bedre etterhvert:)

Skrevet

Det er kanskje det, men husk at når du sitter, vil jo kroppen automatisk ``brette`` seg litt på midten, om du skjønner. Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men når du setter deg, vil jo magen bli presset opp mot ribbeina :) Det er kanskje derfor du har vondt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...