Chiabatta Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hvilken ukedag vasker mannfolka deres bilen? He he... Regner jo med at mannfolka tar den biten siden vi damer tar det meste i huset (vil jeg tro?)...???
NoDoubt Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 En gang i løpet av noen måneder vasker statoil bilene:-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Bilen vasker jeg. Men når det er sagt er det som oftest litt vanskelig å avgjøre hvilken farge den har..... Men mannen skifter dekk, altså! (og lager mat)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hehe.... Bilen vasker JEG når det er vær til det, det vil si mildvær nå på vinteren da... Det er jo jeg som bruker bilen. :-) Må legge til at gubben som regel vasker gulvet sånn ca hver torsdag, evt hver fredag. :-) Pluss at han tørrmopper det hver eneste dag.
Gemini77 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Vi har vaskehjelp til huset og bilen setter vi bort til vask når det trengs. Både innvendig og utvendig.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå