Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, nå hikker lillepia i magen! Ganske gøy igrunn. Husker Snuppa og gjorde det. Hver dag den siste måneden!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Min har gjordt det hver dag siden ca uke 30 tror jeg. Gjerne flere ganger per dag! Synes det er kjempemorsomt...
Zikosu og William Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 var morsomt de første par ukene,men nå begynner jeg å bli litt lei...blir nemlig småkvalm av bevegelsene... :S
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Joda, husker det med snuppa. Ble ganske lei etterhvert!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Åhh.. Min hikker minst 4 ganger daglig og det varer i 20 min av gangen ca.. Jeg blir GAL! Hehe.. Syns dette er svært ubehaglig egentlig =P Var jo morro når jeg merka det første gang rund uke 20 .. Meeen
Piken på landet Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg blir også snart gal av den hikkingen! Og du kan være sikker på at hun begynner når jeg skal legge meg. Grrrrr....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Kjente noe jeg tror var hikking i går kveld, for det var regelmessig hopping på ene siden og det var ikke der sparkene var. HUsker ikke om eldstemann hikket men denne karen her måtte ha gjort det i går kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå