aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Heisann! Hvordan gikk det på UL i går? Mener å huske det var 3. mars? klem:-)
kattungen Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Åååå, så søt du er som hsket på meg:) Det gikk kjempebra! Puh, puster lettet ut. Fosteret beveget seg og hjertet slo, og var 2 dager lengre enn menstermin. Morkaken lå delvis i åpningen, men kan forflytte seg litt etterhvert som livmoren vokser. Hvis ikke blir det KS dennegangen også, men det gjør ingen ting. Bare kjempeglad for å se et levende foster denne gangen:)))) Hvordan går det med deg om dagen? Holder du motet oppe? Når har du IKM? Tenker på deg og har sett etter deg på bli gravid, men ikke sett deg. Håper virkelig det klaffer DENNE pp, nå ER det jammen din tur! Stoooooor klem
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Heisann:-) Så fantastisk at alt ser bra ut!! Da kan du senke skuldrene, slappe av og bare nyte svangerskapet:-) Jeg er begynt å slappe veldig av i forhold til ny graviditet. El-tester ikke engang lengre:-) Tror jeg var så desperat pga at jeg følte at jeg måtte fylle tomrommet etter den lille vi mistet...Nå nærmer det seg el, merker symptomene, men mannen min skal på tur i helgen..Så tviler på det blir noe denne pp. IKM er i påskehelga, og da er vi bortreist. Skal ikke ta tester med meg:-)Skal til legen på tirsdag og da skal jeg i samme slengen høre om hun har noen gode forslag for å få litt fortgang i ting, siden jeg vanligvis er veldig fruktbar:-) Stoooor klem tilbake:-) P.S: Sjekker som oftest innleggene på bli gravid daglig, så bare rop på meg når du vil:-)og jeg skal selvfølgelig oppdatere deg når det er noe nytt!!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 augustmamma..se på bligravid lenger ute på sidene, jeg har ropt på deg :-) sikkert på side 2 eller 3..:-) alt bra? tenker på deg, _)
kattungen Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Aug-mamma: Så bra at du ikke stresser og tar det litt som det kommer. Tror egentlig det er aller best. Stresset jo en del selv siste gangen, men de to andre har jeg vært sånn som ikke bruker tester og bergner osv. Uansett er det hvertfall best for en selv om man klarer å slappe av, kose seg og ikke ha det presset over seg. Ønsker deg masse lykke til og håper spiren din sitter snart:) Nå må jeg klage litt til dere begge: Har tatt helt av med å være kvalm 24/7 og kaster opp i hytt og pine. Orker nesten ikke mat, gått ned 3-4 kg på de siste 2 ukene. Og ikke nok med det, nå ligger jeg med influensa i tillegg! Stakkas meg. Og denne lille spiren får skikkelig gjennomgå, har jo også hatt 2 omgangssyker etter at jeg ble gravid og nå influensa. Ja, ja, dagens syting.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Stakkars deg, kattungen..Det er grusomt når den kvalmen setter inn for fullt. Den krever alt en har av energi, så det er absolutt ikke rom for influensadritt i tillegg da, for ikke å snakke om omgangssyke..Du må pleie godt med deg selv, og la mannen ta en god støyt i hus og med barn..Så må du huske å få tak i en sykemld hvis det går på helsen løs!! Hvis underskuddet begynner å balle på seg, blir kvlamen enda verre.. fest del lille spire:-) Så koselig at du har ropt på meg inne på bli gravid:-) Fant det når jeg leita litt:-) Trodde ikke noe gikk meg hus forbi inne der. Hehe. Joda her går det bra, mannen er reist på tur og kommer ikke igjen før søndagen.. Jeg sitter her med masse el-slim og skikkelige el-murringer..Sikra oss i går kveld da, men blir ikke forundra om det ikke klaffer denne mnd.. er på dag 13 i dag, tror jeg..ble dere imponert nå? Tror at jeg er på dag 13, liksom..nei, nå tøffer jeg meg litt..har full kontroll på syklusdagene enda.hehehe. Hvis jeg har el på lørdagen, noe som er veldig sannsynlig, så tror jeg nok ikke det klaffer..men stresser ikke så mye med det lengre, det får komme når det kommer..Er litt imponert over meg selv som klarer å tenke sånn, hadde trodd det ble verre og verre for hver mnd som gikk, men det blir jo faktisk bedre og bedre... Ikm er vel i påskehelga tenker jeg!! Snakkes etterhvert, jenter:-) God klem til dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå