Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Mener jeg har hørt at den skal settes i armen? Junior fikk den i låret idag..
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 hm. tulla fikk den i armen i alle fall. jeg begynte å ta av buksa men da sa helsesøter att den skulle i armen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Hmm... Hva skjer når han fikk den i låret nå da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå