Gå til innhold

Skryt til Ahus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg på en utredning på Ahus ang. skjevt bekken og spm. ang om jeg var i stand til å føde naturlig. Hadde time kl 12, men måtte vente til kl 1315.

Da jeg endelig kom inn, var det en kjempekoselig lege som møtte meg og det kom fram at det ikke skal være noe i veien for en naturlig fødsel :)

Jeg spurte han om han kunne ta en rask sjekk på babyen(kjenne på magen min hvordan hun lå)siden jeg følte sånn press opp mot ribbena. Da sa han: "Ja, vi kan vel ta en titt med ultralyden om du vil det? Siden du har venta så lenge på å få komme inn i dag!"

Åh, så glad jeg ble! Barnet(som er ei jente)lå med hodet opp mot hø.side av ribbena og bare kosa seg der inne. Alt så bra ut! Kjønnet så man kjempetydelig her også(så på 3D for 4 uker siden).

Synes det var flott gjort av legen. En rask titt på barnet, fostervann, hjerterytme etc, og jeg gikk derfra med en trygg og god følelse!

Skulle ønske man møtte på slike leger oftere...

Skal flytte neste uke, så blir ikke å tilhøre Ahus noe mer. Synes det virker som et godt sykehus. Har vært der 2 ganger før nå i sv.skapet, og alltid blitt tatt godt imot. Veldig fornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enige i at det er veldig bra når man først kommer inn til lege, men de damene i ekspedisjonen burde fått litt opplæring.....

Skrevet

Ja, er litt ymse der. Samme gjelder når man ringer dit..

Skrevet

Eller mailer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...