Tante Sofie # Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Se for dere DEN gjengen med lekre småbarnsmødre som inntar strendene i sommer! Vi kan kjenne hverandre igjen på sixpackene og de lekre kurvingene vi kommer til å pga ROCKERINGENE, haha I love Rock`n Roll, juhuuuu Kanskje jeg skal skifte nick til Rockeringen etter brylllupet da?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Blir gjerne med på stranden til sommeren jeg altså men kan ikke love noen sixpack altså, blir nok alt annet enn det hehe
Tante Sofie # Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, jeg har store forventninger, fnis! Helt ærlig forventer jeg ikke en two-pack heller, men vil bare føle meg vel, så skal jeg for første gang på maaange år, vise meg i full offentlighet i bikini igjen:-) Hipp hurra, denne sommeren skal det skje!!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 ååååååååååh, jeg er sååååååååå missunnelig da som ikke får rocka enda. Må jo vente til denne ungen er ute hehe, og det er ikke før i august.. Blæh Får trene hele vintern og møte opp som 2barnmor med steinhard sixpack på stranda nesteår jeg. For man kan vel ikke bruke sånn rockering når man er gravid? Men jeg vil bestille en da. Hva bestilte du Gifteringen? Hvor høy og lett er du? Tror vi var sånn ca det samme.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Det funker som søren å rocke altså! Jeg gjorde det etter at jeg fikk tuppa og hadde flat og fin mage når vi var på ferie og hun var 3 mnd Hadde flatere mage da enn jeg hadde før jeg ble gravid hehe, også skader det jo ikke at det er utrolig morsomt å stå der å rocke da! Til sommeren kan du jo gjøre det ute også
Tante Sofie # Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 JEg bestilte her:http://www.sports-hoop.com/main_adult100.html Tok den øverste, er 167 høy og 65 kg. Gleder meg masse til få den! Siden det ikke er så mange minuttene per dag, så kanskje til og med jeg klarer å følge opp dette!!! Tror heller ikke du skal bruke den når du er gravid, men sikkert kjempefin å komme tilbake i form med! Men du må sikkert vente en stund etter fødselen før du begynner, slik at kroppen faller på plass etter å ha gitt plass til et lite menneske:-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Ååh, jeg vil ha tilbake den flate magen min etter denne fødselen. Rocke er moro.. hvor lenge etter fødselen negynte du å rocke da mami?
Tante Sofie # Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Så kult!!! Dette er jo kjempemotivasjon!!! Gleder meg masse til å få den og sette igang! Tenk om JEG får stå brud med flat mage, DET hadde vært så utrolig bra!!!
Tante Sofie # Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 Uff, hørtes kanskje litt fælt ut, men uten bilringer da, var det jeg mente!!! Synes former er finest på jenter, jeg da;-) Men litt vel stor mage på meg for tiden ja, sjokolademage!!!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Tuppa var vel en mnd tenker jeg hadde fått klarsignal av legen min først da (hadde hørt noe om at man måtte vente en stund med å trene mage så ville forhøre meg med han først). Utrolig hvor fort man merker forskjell på en litt utrent mage altså! Jeg rocket 3 ganger om dagen, 10 min hver gang den første tiden. Nå han jeg stå opp til 45 min uten å miste ringen.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Takk takk.. jeg er 170 cm og veier 60 kg så da passer den sikkert meg å...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 er det samme hvilken type rockering man benytter eller? :-)
Monajenten Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Sjekk www.sports-hoop.com, det er ujevne rockeringer med vekter i:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå