Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Synes dere gjør en god jobb jeg! Og greit, kansje det er litt smårusk og en og annen spesiell hendelse som endel reagerer på, men sånn er det alltid. Ikke heng dere oppi all kritikken, dere er unge og så lenge dere tar dere godt av de kjære små så har dere fortsatt lov til hygge dere på deres vis..selv om endel blir sjokkerte.. Ble selv mor som 19åring, alltid været en god mor føler jeg..men for å si det sånn...glad ikke jeg hadde med meg kamerateam rundt de gangene jeg tok en fest..*humre*.....denne kua skal aldri gleme at hun har vært kalv.,..30år neste år og er 3 barns mamma..og mange ser på meg som "ung mor" enda...så jeg kjenner til fordommene...stort sett vært yngst på alt fra foreldremøter til dugnader og fått litt skeive blikk... En assistent trodde i 6mnd at jeg var storesøstra til sønnen min t.o.m..hehe.... Er bare å heve seg over det og gjøre så godt man kan... :-)
LisaColli Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 har sett dagens episode nå, og skjønner ikke hvorfor folk reagerer. jeg og sambo blir også sånn når vi er stressa, er vel helt normalt det vel
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 godt å høre at det er flere som oss der ute da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå