Plutseliten :) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 faktisk så er det dyrere med en pakke kyllingpølser og det er jo ikke godt en gang Den Brementuren i april som jeg nevnte.....den er nå bestilt for en haug med jenter...og fly fra Bremen til Torp kostet kr 39,-...!! Og fra Torp kostet det 199.... Er det mulig da? Og vi skal bo på 5 stjernes hotell med spa og basseng og frokost....det ligger 5 min unna togstasjonen som tar oss til og fra flyplassen på 20 minutter. For fly og det hotellen en helg kostet 1400 kr... Om dere er medlem i NAF og får bladet motor....står det om Bremen i det siste bladet.Det var litt tilfeldig
Graciegirl Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Så flott at dere fant billige billetter. Opplever ofte at det reklameres med billige billetter, men når det kommer til stykke må man reise utrolig ukurante tider/dager for å få de beste billettene. Første nyttårsdag, klokka 06:00, for eksempel! Hotellet høres jo bare helt digg ut. Spa håper jeg du får testa ut. Du må huske på å avlegge rapport her inne når du er vel tilbake PS, liker kyllingpølser jeg.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja det er helt sykt, vi betalte15kr til Riga ene veien....men så var det jo litt skatt da....
Gummelillan Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Himmel, hvordan er det mulig?! Jeg ble kjempefornøyd da jeg fant t/r billettene til vårens planlagte tur til New York til kr 4.500,- pr pers. Det er jo et lite kupp for en direkteflyvning til New York, men høres jo ut som en liten formue i forhold til reisebudsjettet ditt!! Fikk lyst til å overtale venninnegjengen til en tur til Bremen selv, jeg ;-)
Karomamma Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jøss. det var utrolig billig!! Høres bare helt topp ut, og ikke er det lenge til heller
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Er det ikke moro:-)) Vi betalte drøye 4000,- for 3 voksne og 1 barn til Hellas til sommeren. Kun ved å være tidlige ute:-) Så tar vi innenlands fly som koster nesten like mye da........og leiligheten kan man doble, så billig blir turen uansett ikke, men da er det ekstra deilig å kunne fly billig fra Norge, som vanligvis er dyrt:-) Det høres jo nesten ut som om vi må ta en dibbetur til Bremen!!! 1400,- kroner for fly og hotell!!!! Hallo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå