Trebarnsmamma30 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Skal selv på sykehuset for vurdering nå om 2 dager, da babyen fremdeles ligger i seteleie nå i uke 37.. Lurer bare på hva dere gjorde der, ble det forsøkt snuing, tatt røntgen av bekkenet osv? Var du der i flere timer? Ble det snakket om setefødsel/keisersnitt? Fastet du på forhånd?
mamma`n til gullgutten Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Var på vurdering pga. seteleie på mandag. Da tok de målinger ved ultralyd og sjekket størrelsen på barnet, omkrets av hodet, ca vekt osv. De tok også røntgen av bekkenet for å se om det var stort nok til å kunne føde barnet i sete vaginalt. Vi snakket om hvilke muligheter vi har og fordeler/ulemper med setefødsel/keisersnitt/forsøk på snuing. Jeg hadde forberedt meg på å føde i seteleie, men fikk idag telefon fra sykehuset med røntgenresultatet som sa at det ikke var aktuelt for meg. Har nå fått time for forsøk på snuing og hvis det lykkes blir fødselen igangsatt på torsdag og må da komme på fastende mage. Er 37+4 i dag. funker ikke snuinga er mitt eneste alternativ keisersnitt. ser ut til at jeg kan bli mamma et par uker før jeg var forberedt på.....
Trebarnsmamma30 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Oi da, kan bli mamma om få dager du da hvis snuingen er velykket.. Må ha lykke til ihvertfall, enten det blir vanlig fødsel eller keisersnitt.. Takk for svar!
Phantom´ Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Skal til vurdering på mandag. Kjenner jeg er veldig spent. Snuppa har ligget i sete siden uke 31. Er 37 uker i morgen. Ikke så hypp på setefødsel, såjeg håper inderlig at hun snur seg eller at det er mulig å gjennomføre vending!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå