fiona71*2pp Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Altså jeg fikk TR den 14.feb, på dag 12 testet jeg for EL, og dag 13 hadde jeg EL utslag. Men jeg hadde ennå utslag på EL test den 2 mars?? Vel noe svakere enn de første dagene, men den var iallefall godt synlig. Har man EL i nesen en uke egentlig da?? Det hadde jeg nå aldri trodd
Babyønske �� Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Selve eggløsnngen varer nok bare et døgn. Men eggløsningstesten måler jo stigningen av LH og slår helt positivt ut når LH når toppen, og så synker nivået igjen, så man vil få utslag på testen i flere dager, men den er ikke positiv av den grunn, det er den kun når streken er på sitt sterkeste. Har du lest om eggløsning på pernille.info? http://www.pernille.info/egglosning.htm http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm
fiona71*2pp Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Tusen takk Du kan tro jeg har stusset mye på dette de siste dagene ) Kunne bare ikke få det til å stemme, og det stemte jo ikke.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå