Gå til innhold

Eggløsning, forvirring og sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok el-test hele forrige periode, uten å få positivt resultat. Den perioden tok jeg kun test med morgen-urin. Denne perioden har jeg testet både morgen-urin og en gang på ettermiddagen, men har fortsatt ikke fått noe positivt resultat. Ifølge mine beregninger skal jeg ha el imorgen (5.mars; fødselsdagen til sambo:) hehe), og nå når jeg var på do kom der litt el-slim.

Kan jeg ha el selv om testene ikke viser noe? Står i bruksanvisningen at det skal komme positivt resultat 24-36 timer før selve el...

Hater denne forvirringen...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg styrer også med el tester. :( Hadde en MA i sutten av november og er igang igjen med el tester og prøving...

Man kan ha el uten å få noe resultat på testene.

Det beste man kan gjøre er å prøve å regne ut el dato og bare holde på selv om man ikke får noe resultat. (Selv om dette hjalp oss fint lite forrige pp...)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har funnet ut at el-tester er bare noe forbanna dritt.

Både jeg og søstern min har prøvd el-tester, og ALDRI fått positivt resultat til tross for at vi har hatt el.

Og at vi har hatt el vet jeg med 100% sikkerhet da vi måtte ta blodprøve til legen for å sjekke det (i forbindelse med utredning)!

Skrevet

Tusen takk for svar begge to:) Er bare så frustrerendes når det er sånn... Men jeg føler på en måte selv at noe skjer der nede, selv om testen ikke sier det. For jeg har smerter nedi der og ekstra mye utflod. Eneste som ikke skjer er befruktningen...:(

Lykke til begge to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...