Gå til innhold

Herregud, vi har bryllupsdag i morra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kom jeg plutselig på nå.... Ja ja, vi får feire litt til helgen kanskje? He he, det er kanskje litt kjipt å ikke være mer romantisk....

Og gaver har vi jo kjøpt i fleng, med opptil flere nye bord i heimen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange år????

Hipp hurra for dere! Dere får utsette feiringen til Narviksturen ;-)

Skrevet

Hmmm.. nå må jeg tenke. Jeg giftet meg med gravidmage, så da blir det vel 3 år.. Jo, det blir det :)

Skrevet

Så stas med bryllupsdag! Vi har første møte dag i dag, etter å ha snakket smamen på nett og tlf i tre mnd, var 4 mars dagen da vi møttes for tre år siden.... snakk om å gjøre ting i superfart.

Skrevet

Tattaratattataaaaaaaaa!

Gratulerer!

Det passer vel kjempebra at dere skal til Narvik - en helg å feire og kose seg på, bare to dager forsinket! Eller så kan dere jo innvie bordene ;-)......................................

Jeg husker igrunnen best datoen for da vi "ble sammen", jeg - for det var på en hyttetur i den mest romantiske datoen dere kan komme på - nemlig valentindagen for ni år siden(herlighet som tiden flyr!)

Det var _den_ utspekulerte sluingen som ba meg med da:

"Du, kunne du tenke deg å bli med meg og noen venner på hyttetur?"

"Du nå er det visst noen som har meldt avbud, så jeg tror ikke vi blir så mange, håper ikke det gjør noe?"

"Jeg ringer bare for å si at kompisen min og dama hans ikke kunne bli med, så det blir visst bare oss - hvis det er greit for deg?)

"Ja, det var bare èn ting til - det er visst bare ett soverom det oppe, og der er det dobbelt seng - går det bra, eller?"

Etterpå har han jo innrømmet at det aldri var bedt med noen andre, det hadde aldri vært meningen - og hytta hadde tre soverom, den...

Skrevet

Haha, dritgrei - dere var ike raske som oss, dere - vi ble sammen i februar, og i desember ble den første revungen født(og etterpå gikk det bare slag i slag) c",)

Skrevet

Vi modne er tydeligvis kjappe i avtrekker'n når vi først treffer den rette. Vi måtte justere datoen for når vi ble sammen etter eldtsejenta ble født... Kunne jo ikke ha en dato som var etter i tid for unnfangelsen ;-)

Ha, ha. Nei da, ingen jomfrufødsel altså - første date (hyttetur her også) var 11 mnd forut for førstefødtes fødsel. Men ingen av oss ville jo innrømme at vi faktisk mente alvor før en liten sak inne i maven min minnet oss om det ;-)))

Skrevet

Ha ha, jeg ler av deg Reveenka!

Vi var også ganske kjappe til å plutselig bli et par, men var nå i hvert fall sammen et år før vi giftet oss med snuppelure i magen :)

Skrevet

Hahahaha..........nå ler jeg godt!!!! Får si dere var kjappe i avtrekker`n her altså:-)

Jeg var tydeligvis treig i forhold:-)

Vi kjente hverandre i et drøyt halvår før vi begynte å date på ordentlig.....så gikk det et snaut år før han flyttet nedover til Østlandet (etter å nettopp ha flyttet oppover fra Oslo før han traff meg;-)

Så var vi sammen i over 2 år til før vi bestemte oss for en liten rosa. Vips på første forsøk var hun i boks:-)

Så jeg er tydeligvis tregest her inne jeg da. Vet jo om flere som har vært særdeles raske på avtrekkeren her inne;-)

Skrevet

Vel -tregest er du nok ikke :o)

Vi ble sammen i august, flyttet sammen i juni året etter og deretter gikk det 2 år før vi giftet oss. Eldstemann kom drøye to år etter det og det var etter planen :o)

Til sommeren er det ett hyttekjøp, et huskjøp og to små trollunger siden vi giftet oss eller sagt på normalspråket: 8 år siden besøkte sysselmannen.

Skrevet

Narvik er jo en fin by, så dere kan jo feire litt der også!

Samt feire alle de nye bordene i heimen :o)

Skrevet

Glemte helt det viktigste: Gratulerer med dagen :o)

God mat og en liten musserende etter snuppa er i seng kan man uansett feire med!

Skrevet

Hvis vi skal tenke oss litt om Trollmora, så er ikke Narvik et estetisk mekka akkurat... Men det som gjør byen er alle de snille menneskene. Man tror jo at man kjenner alle, for jammen er det deilig at folk er som nordleninger flest - BLIDE! Men sentrum er tomme butikklokaler i grått og brunt, resten er digre maskiner og rot, og to kjempestore kjøpesenter..... men å ta taubanen opp og gå ned igjen, det er staselig!!!

Skrevet

Takk igjen!!

Jeg har vært i Narvik flere ganger, så forventningene til helgen er ganske realistiske vil jeg si :) Gidder i hvert fall ikke å gå i de bratte bakkene på glatte støvletter, det er jeg ferdig med!!

Tror ikke det blir noe sightseeing i det hele tatt. Vi skal bare kose oss og glane på alle de rare folka med rallarhatter som deltar på Vinterfestuka. Og så skal jeg jo faktisk "jobbe" på kvelden da :)

Skrevet

Ja du kan si tyskerene gjorde en dårlig jobb under krigen (ikke skyt meg for det utsagnet da!), men allikevel så er det en "fin" by.

Jeg bodde der i to år mens jeg gikk på skole, så det er sikkert opplevelsene som farger mitt inntrykk av byen. Vinterfestuka er jo også noe av det beste, men den har vel vært i år?

Skrevet

Nei, VU er nå. Det er derfor jeg skal dit på spillejobb. Konserten har vært utsolgt i ukesvis :)

Skrevet

Det er Jo ikke å snakke drit det Trollmora, for snnheten er at Byen var nydelig før tyskerne bombet den sønder og sammen... fryktelig trist å tenke på, og rart å se bilder derfra fra før krigen. rart å høre historier fra både før under og etter....Nå forsvinner snart den generasjoen... hmm

Skrevet

Er VU nå?

Da er det egentlig flere sombør misunne deg turen til Rallar byen. Rallarmusikken og gamle klær, rallarhatter med flest mulig års-pins på, alle er ute i Gate 1 (merkelig kallenavn på selveste Kongens gate)

Skal krysse fingrene for at dere får godt vær, og ha en skikkelig fin rallar-helg :o)

Skrevet

Tja, man trenger ikke være så moden for det;)

Jeg var ikke fyllt 21 enda da jeg traff min kjære. 5 mnd senere giftet vi oss og jeg var 3 1/2 mnd på vei.

(så kom tre på 3 1/2 år, og "attpåklatten" drøye 28 mnd etter)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...