Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Navlestrengen har falt av, en uke etter fødsel, men inni navlen er det akkurat som det er en klump som stikker ut, litt rødlig og hvit... Hva er dette? er det vanlig? Hvordan ser navlebrokk ut? Det er noe veske der (ikke mye) Skal jeg vaske det med lunket vann og pyrisept?
Mammapudding Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Husker at Leahs navle var litt klissete og merkelig etter at navlen hadde falt av..husker ikke om den var rødlig og hvit, men det kan godt hende. Vet ikke hvordan navlebrokk ser ut, men hvis det er betennelse så vil det lukte ekkelt av den. Det var litt veske husker jeg, det vesket og størknet fast i bodyen noen ganger..Jeg brukte å vaske forsiktig med lunkent vann og pyrisept. Tok noen uker før det liknet på en vanlig navle:)
Galskapens overhode Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 sønnen min på straks 7 uker har navlebrokk.. hos ham er hele navlen utstående.. Værre når han gråter enn når han bare ligger å koser seg.. Den har vært helt inne som en vanlig navle ved et par tilfeller.. men stikker som oftest ut. Når navlen væsket veskaet jeg den hver morgen og kveld med rent vann og pyrisept. Den klumpen du snakker om tror jeg trekker seg inn i navlen etter hvert. Men er du veldig usikker på hva dette er, så kontakt helsestasjonen og få dem til å se på det.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 d gror ikke helt m en gang, bare pass på og tørke godt når du steller han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå