Gå til innhold

Twinners!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe twinners faktisk:)

PS! Var ikke meg som var logget på i går....men arvingen:)

Skrevet

Hihihi, er twinners meg snupp??:-)))

Alt bra her, litt dårlig form akkurat nu, men det retter seg, hi hi. Full rulle hele tiden da. Hvordan er det med deg??? Hvor lenge er det til termin nu da??

Klem klem

Skrevet

Hi hi, kommer straks:) Må bare få en fri dag først, tjihi:)

Håpe det retter seg fremover nå.

Hvordan er det med deg og dere?

Skrevet

Twinners ja, det er deg:D

Hehe, arving meg her og arving meg der;) Bare hyler ut jeg!:)

Joa, jeg er driiiiiiitt lei.. Huset er et eneste stort KAOS og jeg begynner å få hetta her, tror ikke vi rekker å komme istand før terminen (om 16 dager) Jeg blir fortere hissig og er egentlig rimlig sliten om dagen, vil ikke være sånn jeg jo!

Dårlig i form, uggers? Off da!:/

Skrevet

Åhh, det skjønner jeg godt! Husker jeg satt kun på rævva og fresa den siste mnd jeg, he he..

Du har ingen som kan trø til et ekstra tak for deg nå da?? Trenger hvile du nå vetdu:) Snaaaaart i måål nå da....

Ja, uggers.. svimmel og halsvondt, he he:)

Skrevet

hahahaha jeg tapeserte barnerom og la gulv jeg når jeg gikk ut i perm:) Måååååååtte bare gni det inn siden jeg er så jævlig god på å kuppe tråder. Ja alt er forresten bra her:)

Skrevet

Hehe, var den til meg LOTP!? :-O

Farsken! ;) Uff, vondt i halsen er drit kjedelig da:( Høres ut som om lille persille blir syk IGJEN, hoster fælt, snufs.. Synes så synd på den jenta der, godt ho er polstra!:)

Jada, snart i mål jo... MEN den verste biten er jo igjen;| Minner meg forresten på at jeg må ringe jordmor i morra, uuuurk!

Skrevet

Nei, hoff ah.. Ikke igjen stakkar... Hun har virkelig fått det stassar.

Neida, den verste biten er overstått den nå!! Fødselen kommer til å gå myyye bedre denne gangen vetdu:) Andre gangen bruker jo gå mye bedre enn første! Og da vet du at du er like om hjørnet for å møte vidunderet ditt:)))

Sender haldensnuppa en goood klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...