Karomamma Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg skal på spillejobb i Narvik på lørdag og kjøpte liksågodt en flybillett til Karoapappa i Valentinesgave!! Vi flyr oppover på lørdag morgen og hjem søndag kveld. Mormor er på pletten, som alltid. Hun skal ha med seg niesen min på 8 år, så det blir noen hektiske dager for mormor.... Tenk at de kommer den lange veien for å hjelpe oss, jeg har verdens snilleste mamma!!! Karosnuppa, som allerede var i ekstase over mormor-besøk, holdt på å tilte da hun fikk rede på at den store, kule kusinen også skal være med!! Gleder meg til lørdag
Gummelillan Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Det blir stas for hele karofamilien kan jeg tenke meg. Karosnuppa med topp besøk og karopappaen kan leke groupie ;-)
Reveenka Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Åh, det er jo en skikkelig vinn-vinn situasjon for alle sammen, det der! Kos dere så mye dere bare greier til helgen, da! Snille mormor!
Plutseliten :) Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Så koselig det blir....for alle sammen Kjærestetur er viktig...og mormor er jo utrolig som stiller opp. God tur og kos dere masse, sånn i tilfelle jeg glemmer å si det før du drar
Graciegirl Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Koooooooos dere masse. Høres deilig ut med kjærestehelg!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Kos dere kjempe mye og nyt turen, dette høres ut som det kan bli en topp helg for dere alle :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå