snart mamma til 2 i juni Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Noen som vet om de tar Ul ¨på Volvat i Fr.Stad og hvor mye det koster?? Vil så gjerne se tassen en gang til
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor ikke ta en liten tur til oslo for 3D, hørt masse pent om de i sandvika der får du med noen bilder og film! Så kan du se tassen om og om igjen
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Ang 3D er det noen i Moss også som tar det dersom det skulle være interessant. Har selv tatt UL på Volvat i Fr.stad og de har bra utstyr - så mye klarere bilder der enn på den ordinære UL på sykehuset..
Lilla81 Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg var på ul på volvat i fr.stad for 3 uker siden og betalte 660 kr. Verdt pengene synes jeg:)
snart mamma til 2 i juni Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 Takker for svar!! Mulig jeg er litt sær, men vi har ombestemt oss når det gjelder 3D. Synes litt av spenningen blir borte og se babyen før den kommer ut. Vet jo allerede hva det blir ( tror vi da), vil ha det bekreftet en gang til.. :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå