mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 noen som vet hvordan salkartet ser ut, har for hånden billetter på rad 4 på orkester, er det helt framme eller er det litt opp i salen? er usikker på hvordan salen er bygget opp, mener å huske at eg har vært der en gang at de hadde flere avdelinger med samme rad nr men forskjellige kategorier, ble litt usikker, men orkester er vel helt framme eller?
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2008 fant salkartet på hjemmesiden til grieghallen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå