millemopp Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Dere som er kvalme kjøp Sea band! Har akkurat kjøpt det idag, og det funket med en gang! Nå har ikke jeg vært sengeliggende pga kvalmen enda, men har merket at det blir værre og værre.. Det er absolutt noe alle burde prøve:)
gege Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 var d blå eller gul plast rundt d ? er på nette og skal bestille og lure på kefor et eg skal ha ???
ajate *høygravid* Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hvor kan man bestille på nett???? Vil gjerne ha!!! Kastet opp i 9 mnd siste gang og vil helst ikke at det blir slik denne gangen også. Så jeg er klar på å prøve disse båndene
millemopp Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Mine er med blå strikk og hvit plastkule på. Jeg kjøpte mine på helsekost, men man kan kjøpe de på apotek også! Det er bare så deilig!! Tørr ikke ta dem av:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 He he he. Ikke alle de funker på da.... Har prøvd de ved flere svangerskap og hatt null effekt!! Men det er jo fint de virker på noen.
kia_ora Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 TUSEN TAKK for tipset! Jeg har kjøpt meg sea band i dag, og det virker! Kan nesten ikke tro det - for en lykke, ikke kvalm for første gang på lenge! Om det er troen på det, eller armbåndet som virker er et fett for meg - jeg er ikke kvalm!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå