Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er selv nettopp blitt 18, er det flere på min alder her som venter barn? Litt spesielt at jeg er gravid for det samme er mamma på 37 år. Så jeg venter både en lillebror og sønn til sommeren
snæparguri Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 spes tilfelle. hadde ikke vært en ønskelig situasjon i mitt tilfelle. men d er vel mer og mer vanlig
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Snæparguri: Det ser ut som hun det gjelder ikke ser noe negativt på det, hva tjener du på å si at det ikke er ønskelig i ditt tilfelle? Tenk hvis hun synes det er tungt, kanskje hun p r ø v e r å se det positive i det! Skjemmes på dine vegner! HI: kjempehyggelig, tror det blir flott! Håper du og din mor har et godt forhold
Malin&TE Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Fyller 19 i år Seeeint vel og merke... :S Litt artig situasjon dere er i
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Så gøy, tenker barna blir gode lekekamerater! Gratulerer til dere begge!
Chezka Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Så utrolig gøy - tenk at bebisen din får en liten onkel som lekekamerat!! Jeg er 39, og min datter 20, så for oss kunne det vært mulig at begge var gravide samtidig :-) I "gamle dager" - da jeg ble født - var det ikke uvanlig at mødre og døtre fikk barn samtidig, jeg kjenner flere som har onkler/tanter som er like gamle - og yngre som dem selv. Det er sikkert spesielt hyggelig for dere å kunne dele graviditet og småbarnstid, man har jo gjerne et annet forhold som mor-datter enn med venninner.
mammagutten Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 oj. det hørtes spennende ut! skulle ønske jeg hadde noen å dele graviditeten med. hehe. alle mine venninner som har vært gravid har fått de no. så nå føler eg at eg er den eneste hehe.. er forresten 18 år. blir 19 i mai og den lille er ventet i august:)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 hei. jeg er 19 også. har termin på 20års dagen min, 10august arti situasjon dere er i da.. onklene til babyen min er 6 og 8 år
Pusur_mor Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Så gøy at du og din mor går gravid og venter barn omtrent samtidig. guttene blir sikkert gode kammerater når de vokser opp. Jeg er 36 og venter barn nr 6 i september.
trollmor85 Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 var i samme situasjon med jenta mi, hun har en onkel som er 3 mnd større (lillebroren min). de to er kjempe gode venner, så bare gled deg, blir nok spennende skal du se
HøstBaby <3 Elias Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er 19, blir 20 i slutten av august å har termin 17 sept Du er i en artig situasjon, min venninde er også jevnaldrende med sin onkel å de kommer godt overrens. Det eneste som kan bli litt rart er vel det å faktisk "kalle" onkel for onkel.. Hehe.. Lykke til
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 jeg er 20, snart 21 så passer kanskje ikke inn her, men pytt pytt;) så morro da, da kan de leke sammen osv. tanten og onkelen min fikk nettopp ei lita jente, skikkelig appåklatt, og jeg har termin i september så synes det er helt topp med noen som har barn på samme alder;) ellers i familien er det lite av det på min side, har liten familie. mamma og pappa ble skilt da jeg var 17, og pappa er nå sammen med ei som er 28 år gammel, så jeg håper ikke at de har tenkt å få noen små, det er litt feil når jeg skal ha nå. og mamma har gitt klar beskjed om at hun skal ikke ha flere, nå er hun for gammel til det hehe. men synes det er koslig at du kan glede deg over det, jeg tror jeg hadde frika ut litt, men sånn er jeg, men har ikke det beste forholdet til pappa heller da.
*Iselinn* Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er 17, blir 18 i November.. jeg venter en liten gutt i Juli!
ruffina Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Gratulere begge to:-) Jeg er like gammel som moren din og venter første barn. Er like vanlig i dag å få barn sent som å få barn tidlig, så alt er som normalt:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 så artig da Mamma fikk selv en bror da hun var 19år, og da hun var 21 fikk hun sin 1.fødte..så var bare to år mellom søstern og onkel hehe
2 fine små Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Saa hyggelig da! God timing, blir sikkert kjempekoselig. Jeg er 35, men tipper at jeg identifiserer meg like mye med deg som med moren sin, siden hun har vaert mamma saaaaaaaaaaa lenge, mens jeg bare har vaert i 3 aar, hehe.... Min svigerinne er bare 6 aar eldre enn meg, men har vaert mamma i 23 aar, foeler hun er en hel generasjon eldre enn meg, tenk hun var mamma paa 80tallet!! Da jeg syklet rundt og sang tittentei omtrent. Lykke til da, begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå