Et lite barn i magen :) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Det er 4 mnd til termin, men tror jeg skal pakke bagen de nærmeste dagene. Sikkert alt for tidlig, men godt å ha det gjort også.. Når skal/har dere pakket bagen?
Et lite barn i magen :) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2008 Mener selvfølgelig 4 UKER!! hehe...
Vårunge08 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Tenkte å begynne å pakke i dag.. 3 uker igjen til termin nå.
Phantom´ Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Halvpakket 4 uker før, pga pappan skulle reise bort en uke, og da var det greit å ha pakket. Men det er jo mye som er i daglig bruk, så resten tas på vei ut døra til føden... Bor ikke lengre unna enn at far kan reise hjem og hente det som trengs heller... Men veldig kjekt å få pakket ned litt småttetøy og diverse.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg tenkte å begynne å pakke den snart, har 9 uker igjen til termin, men forrige gang kom lille gutt fire uker før termin, så man kan aldri vite....
lille sprelle Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Er i så dårlig form at jeg begynte 8 uker før. Synes jeg må få gjort mest mulig at det jeg faktisk kan gjøre og ikke måtte overlate alt til pappaen. Har akkurat brettet nok noen nyvaskede babyklær jeg har arvet og måtte lande på sofaen igjen - kvalm, kvalm kvalm....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 jeg tenkte å begynne sånn smått i morgen... 2 uker til termin.... men det er greit å ha den noen lunde klar...... )
mamma050308 Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Har termin i morgen og bagen er nesten ferdigpakket. Litt treg med å få sånne ting gjort. Har vært på Vita og kjøpt små pakker av alt jeg trenger, for å slippe å huske å suse innom badet når vi skal på føden. Kjøpt shampoo og balsam, dusjsåpe, tannkrem, deodorant. Så er det oppi bagen. Fikk det tipset av ei venninne som hadde kommet på føden med ikke helt det hun hadde planlagt, og de hadde lang vei, nesten en times kjøring.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Snart ferdigpakket her også, termin i morgen. Begynte på baggen for to dager siden...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg startet med pakkingen idag, har 23 dager igjen til termin (3 uker). Mye jeg ikke kan pakke ned enda, som sminke, tannkost og slikt, men greit å pakke ned det man ikke har tenkt å bruke før fødsel. Som ammebh, truser, klær til baby osv:)
Gjest mphs Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Min er så og si ferdigpakket. Har 3 uker igjen.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Synes i grunn det har vært litt vanskelig å pakke jeg, fordi jeg bruker da så mye av tingene i hverdagen..Men har selvsagt pakket noe da. Håper og tror jeg vil få litt tid til å pakke når det skjer noe også!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Kan jo være greit å ha med et par vanlige truser, men jeg ville hovedsakelig satset på å ha med engangstruser som man får kjøpt på apoteket. Mye greiere å bruke på sykehuset når man går med de fæle binda og greier, også kan man bare hive de etter bruk. Blør man mye etterpå kan det fort bli litt søl, så engangstruser er derfor absolutt å anbefale -De er i tillegg stramme og med boxer-fasong, så de holder bind/bleie godt på plass
Cosette Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 "Lille sprelle", jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg er også kvalm hele tiden, og ting tar tid! Jeg har prøvd å begynne tidlig med det meste, men bagen har jeg ikke vært så flink med. Sist laget jeg meg i hvert fall en liste en stund før, men det meste ble pakket den dagen jeg fødte. Får kanskje komme meg igang snart :-D
nr 4 er her<3 Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 idag skal bagen min pakkes=)gleder meg til d..fødeklar imorra så bare kom ut du lille venn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå